Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Ruiterwisser kortsluiting?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 november 2013 om 19:04 #17261608
Hallo beste mensen van dit forum,
Ik heb een probleem/vraag.
Sinds vandaag heb ik problemen met me ruitenwisser voor.
Zekering was gesprongen. Ik dacht nieuwe erin en gaan maar.
Maar niet dus, auto helemaal uit gezet wisser stond uit nieuwe erin. En zonder de wissers te gebruiken knalt die er weer uit.
Wie heeft hier ervaring mee? Ligt het aan de motor of aan de schakelaar?
Alvast bedankt voor de tips!:)Opel astra g hatchback 1999
4 november 2013 om 22:31 #18184419let op!!!! voor de achterwisser word de zelfde zekering gebruikt, controleer de draden in de rubber thule welke van de auto naar de kofferklep gaan..
Willem
4 november 2013 om 22:38 #18184420Is dat ook het probleem als je achter nooit gebruikt?
4 november 2013 om 22:44 #18184421je gebruikt de klep tog dat zal Wim ook wel bedoelen :thumb
4 november 2013 om 22:46 #18184422ja, de Achterklep doe je wel Open en Dicht, of gebruik je die ook niet???
gaat om de Kabels, niet om het motortje…-offtopic
Kijken er maar zo weinig mensen door de spiegel naar achteren dan???
ik hoor wel vaker, ik gebruik dat ding nooit, maar voor ik het weet zie ik al niks meer door die achterruit, maar wil wel weten wat er gebeurt.
heb een Ascona-C hatch zonder achterwisser, en ja, die mis ik knap af en toe..Willem
4 november 2013 om 22:50 #18184423Haha die gebruikt die niet :jerry Ik ben er dus 1 van die de achter wisser nooit gebruikt -offtopic
4 november 2013 om 22:52 #18184424Willem bedankt voor je typ! Zal er even na kijken komend weekend:) moest maar een andere regelen..
4 november 2013 om 23:09 #18184425Draadboom naar de Klep he, bovenin de achterklep sponning van de Auto naar de Achterklep..
===============================================================================================================================
@ Maurice89, Zit regelmatig achter auto’s die bij Zeikweer de achterwisser niet gebruiken.
de meesten, lees de meesten!! Die Rotstralen ook niet op naar Rechts als het daar leeg is, ze zien toch niet of er iemand achter hun wel 120 wil rijden, want spiegelen doen ze niet..vandaar even mijn opmerking, ik heb als beroepscheuffeur wel de neiging te kunnen zien wat er om me heen geprutst word.. ik wissert dus regelmatig, door de hendel een tikje naar voren en weer terug te geven, staat nooit gewoon aan zeg maar.. puur om overzicht te houden..
had vandaag nog zo’n idioot voor me, met de Crachtwagen op een 120km/u weg.
die reed ook, maar was zich volgensmij totaal niet van bewust wat er om hem heen gebeurde, dan reed ie weer 90, dan weer 55 a 60 (SNELWEG!!), danb weer 80. dan weer 60, dan Vloog ie weer effe weg, maar dat duurde geen minuut, zat je weer op zijn bumper. maar daar zag ik ook alleen maar een ranzige achterruit waarvan de Wisser angstvallig weinig beweging vertoonde.. en deze is zeker niet de enige..Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.