Hallo allemaal,
Ik heb al op het forum gezocht maar kan mijn probleem niet direct vinden. Ik ben nieuw hier.
Er is iets mis met de ruitenwissers van mijn Opel Astra G station 2003.
De motor van mijn ruitenwissers voor zijn prima in staat volledige slagen te maken (van onder aan de ruit helmaal naar links en terug). De wissers keren helaas niet meer terug aar de originele rust stand onder aan de ruit maar komen tot stilstand in het midden van de ruit… Als ik de wissers dan weer aanzet word de slag gewoon weer afgemaakt naar beneden en word er weer van onder naar links gewist zonder problemen in alle standen inclusief interval, al is de ruststand van de wisser bij de interval stand ook in het midden van de ruit.
Dit is gebeurt nadat de wissers is de hoogste stand luide klappen maakte bij het wissen, luider dan dat ik gewend ben.
Erg onhandig en ook vervelend. Ik heb verder nooit problemen gehad met de wissers.
Het is net alsof de wissers besloten hebben een nieuwe ruststand positie in te nemen…
Alles wat ik lees gaat over niet correct functionerende wissers, niet over verder goed functionerende wissers die niet meer in de juiste ruststand terug keren.
Help!
Dank!
Bass