Het was even om te vragen of jullie dit ook hebben, als ik mijn ruitenwissers opzet maken de motors een vrij luid lawaai, de achterste nog feller dan de voorste (achterste is er een die door de achterruit zit, een gsi dus)
Ik moet eerder zeggen dat ik daar nog nooit geen vreemde geluiden vandaan heb horen komen. Ze werken altijd naar behoren, en verder nooit iets opgevallen…
Ik moet eerder zeggen dat ik daar nog nooit geen vreemde geluiden vandaan heb horen komen. Ze werken altijd naar behoren, en verder nooit iets opgevallen…
Beetje WD40 proberen? Beetje smeren die boel?
Werken doen ze ook maar ze maken een raar geluid, het zijn zeker de motors en niet de wissers zelf. Maar normaal hoor je de motortjes niet als de ruitenwissers opstaan?
Beetje WD40 proberen? Beetje smeren die boel?
Werken doen ze ook maar ze maken een raar geluid, het zijn zeker de motors en niet de wissers zelf. Maar normaal hoor je de motortjes niet als de ruitenwissers opstaan?
I.P. moeten de motortjes geen, of weinig geluid maken.. Je hoort wel dat ze draaien.. Maar echt een hard geluid.. nee..