Ruitenwissermotor maakt hard geluid?

Forumindex Forums Modellen Kadett Ruitenwissermotor maakt hard geluid?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    DriesV

Het was even om te vragen of jullie dit ook hebben, als ik mijn ruitenwissers opzet maken de motors een vrij luid lawaai, de achterste nog feller dan de voorste (achterste is er een die door de achterruit zit, een gsi dus)

Rottentweetie
      Deelnemer

Ik moet eerder zeggen dat ik daar nog nooit geen vreemde geluiden vandaan heb horen komen. Ze werken altijd naar behoren, en verder nooit iets opgevallen…

Beetje WD40 proberen? Beetje smeren die boel?

DriesV

@Rottentweetie wrote:

Ik moet eerder zeggen dat ik daar nog nooit geen vreemde geluiden vandaan heb horen komen. Ze werken altijd naar behoren, en verder nooit iets opgevallen…

Werken doen ze ook maar ze maken een raar geluid, het zijn zeker de motors en niet de wissers zelf. Maar normaal hoor je de motortjes niet als de ruitenwissers opstaan?

Rottentweetie
          Deelnemer

@DriesV wrote:

@Rottentweetie wrote:

Werken doen ze ook maar ze maken een raar geluid, het zijn zeker de motors en niet de wissers zelf. Maar normaal hoor je de motortjes niet als de ruitenwissers opstaan?

I.P. moeten de motortjes geen, of weinig geluid maken.. Je hoort wel dat ze draaien.. Maar echt een hard geluid.. nee..

DriesV

Dan zal ik ze zosnel mogelijk eens smeren en als het dan nog blijft eens kijken voor nieuwe motors

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.