Ruitenwisser Meganisme Vectra C (Update!!) GEMAAKT!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ruitenwisser Meganisme Vectra C (Update!!) GEMAAKT!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Opel4all
    Deelnemer

[/quote]

Ga het morgen weer proberen..

Ik hoop dat het lukt.

Ps erg ingewikkelde uitleg Joche:P [/quote]

Hallo,

Ja ik weet het, is niet mijn sterkste punt :) ;)

Sterkte er mee :thumbup

Groetjes, Joche

jaimey
      Deelnemer

Alles is gelukt alleen………..

gaat er iets mis met de ruitenwisser ik denk dat het motortje iest door gedraaid heb zodat ik niet meer weet waar het 0 punt zit, hij gaat nu eerst iets naar beneden en dan omhoog..

Iemand enig idee hoe je hem op een punt vast kan zetten. Service houding krijg ik hem niet ik heb geprobeert om als ik het contact uit zette de ruitenwisser hndel naar beneden te trukken maar er gebeurt niets…

Tips???

Bartjex88
        Deelnemer

op de ruitenwissers zelf zit ene plastic capje, Bedoel wel waar de ruitenwissers op de aandrijving staan gemonteert, Dit kapje wegnemen en je ziet een boutje, Loszetten,Ruitenwisser eraf trekken en mooi op zen 0 punt zetten, Zo bij alle 2 en dan werkt het normaal, Let wel op voor je begint hiermee zet dan effe je ruitenwissers omhoog en bedien ze even, Dan komen ze volgens de motor in het 0 punt en dan het hiervermelde doen

jaimey
          Deelnemer

origineel gepost door Bartjex88
            op de ruitenwissers zelf zit ene plastic capje, Bedoel wel waar de ruitenwissers op de aandrijving staan gemonteert, Dit kapje wegnemen en je ziet een boutje, Loszetten,Ruitenwisser eraf trekken en mooi op zen 0 punt zetten, Zo bij alle 2 en dan werkt het normaal, Let wel op voor je begint hiermee zet dan effe je ruitenwissers omhoog en bedien ze even, Dan komen ze volgens de motor in het 0 punt en dan het hiervermelde doen

Het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb in een middagje kloten met mijn pa €300,- bespaard!!!
            Zonder jullie hulp was ht niet gelukt

Bedankt jongens!!!!!!!!!!!!!!

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.