Ruitenwisser heeft eigen wil..

Forumindex Forums Modellen Corsa Ruitenwisser heeft eigen wil..

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Branieman

Ik heb na de hevige sneeuwval een paar maanden geleden het volgende probleem: de ruitenwisser blijft in de eerste stand op willekeurige momenten hangen. Vaak midden op het raam en gaat dan wel weer verder maar stopt dan vervolgens op een andere plek. In stand 2 en 3 is er niks aan het handje..

Het is sinds dat ik na een hevige sneeuwbui de auto startte en de ruitenwisser nog aan had staan. Er zat dus een bult sneeuw onder de ruitenwisser waardoor ze niet in de originele ruststand terug konden..

Is nu het motortje naar de haaien, of is het te fixen met de huidige motor?

Fearless
      Deelnemer

Dat ligt aan de motor denk ik dan ook ja. Je motortje moest er even flink aan trekken door die sneeuw op de wissers. Mischien is de baan van de 1e stand wat ingebrand.

Motortje wisselen van een sloopauto zou ik eens doen. Is niet veel werk.

richardschaeks
        Deelnemer

had ik ook, heb toen de ruitenwissers los gehaald en paar tandjes meer na onder gezet! ze doen het nog steeds goed nu:P of de sleepringen zijn defect, ken je idd beter nieuw motortje op de sloop fixen!

soepkiepe
          Deelnemer

als ie op stand 2 en 3 goed doet zal ik hem geen tandjes verzetten :P
            dan gaat ie of over je motorkap of hij komt aan de bestuurders kant naast de auto terecht..

mijn corsa a deed het ook, andere hendel er op en klaar, maar nu doet ie het weer dus denk dat ik ff andere realai moet hebben

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.