ruitensproeier pomp

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum ruitensproeier pomp

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264913
    don-ron61
      Lid sinds:
      7 June 2011

      Hoi, ben ron uit breda en rij een vectra 18i-16v caravan. Mijn probleem is dat de ruitensproeier voor en achter niet meer werkt, heb de zekeringen gecontroleerd maar die zijn in orde. Vraag: waar zit het pompje hiervan verstopt ? Iemand een tip voor mij ? Gr Ron.

      #18226113
      vectra99
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2010

        pompje zit volgens mij tegen het reservoir geklikt achter je bumper links voor. bij een vectra b tenminste. weet niet wat jij hebt?

        #18226114
        remutr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 August 2012

          Als je achter ook een sproeier heb zou de pomp wel zwaarder zijn als voor een sedan.

          Linker kuip losmaken en tegen de bumper aan zie je de pomp zitten. Die platic dopjes gaan kapot als je ze losmaakt daar moet je gelijk een paar nieuwe voor meenemen.

          bij brezan ofzo zijn die pompjes voor niet teveel geld te koop. Let wel op de veertjes om de slanken kunnen wat verroest zijn en niet goed meer klemmen, klein beetje kit kan vaak geen kwaat om de slang goed af te dichten.

          #18226115
          koenelsenaar
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 April 2010

            Bij mijn Astra F zat de slang er gewoon op gedrukt haha, zat muurvast en geen kit of wat nodig :P

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.