ruiten sproeier

Forumindex Forums Modellen Corsa ruiten sproeier

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Nagtie

Hallo,
      Misschien een beetje een zeik vraagje maar met het zout op de weg toch een essentieel onderdeeltje.

Sinds vanmorgen doen 2 van de 3 sproeiers op mijn Corsa C het niet meer.
      Vanmorgen toen ik weg reed deden ze het voor nog allebei maar achter niet..
      Halverwege mijn rit deed de rechter het ook niet.
      Gisteren was mijn ruitensproei spul op. Ik vermoed daardoor dat de leiding misschien is dicht gevroren?
      Maar iemand enig idee hoe ik dit even snel fix? Ben nu op mijn werk en wordt om 16.30 weer vrij gelaten. Nu hoop ik dat ik het voor die tijd kan maken, want kan amper nog door de ruit kijken, omdat de rechter ruitenwisser steeds het zou meeneemt naar de andere kant.

2e-c14nz

Je auto ergens droog en warm weg zetten, ontdooien ze vanzelf :D Anders moet je even kijken of je je leidingen los kunt halen en eventueel in warm water leggen, weet niet of dit makkelijk te doen is bij een c, werk ze nog :)

Aapje

Ik heb zo’n fles ruit-ontdooier in m’n pekelbak geflikkerd… Zit een antivries middel in, dus bevriest minder snel…

Weet niet of je nog zomer ruitenvloeistof erin hebt? Maar dat zou goed stom zijn… Want dat bevriest dus wel…

Nagtie

nee zit gewoon antivries spul in, al vanaf okotber.

die leidingen is idd een goed idee.. Ik wilde hem al naar binnenrijden, maar past niet door de deur heen.

2e-c14nz

anders met een fohn er langs :D

Nagtie

Jah dat gaat hem hier op mijn werk niet worden..
                Ik werk in de jeugdzorg met allemaal stoere manlijke pubers. als hier een fohn in huis is, is er geen jongeren die dat gaat toegeven. Laat staan dat ik daar ongestrafd mee rond kan lopen.

okkie-001
                Deelnemer

ik had het ook met de vivaro van het werk in de sproeiers zat gewoon ijs

dus gewoon ff een peuk op steken en even op de sproeiers houden en kijken of het helpt

bij mijn wel

michel

JFHSas

Warme kruik erop gaat ook prima.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.