Ruitcode Vectra, voor blauw paarse gloed

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ruitcode Vectra, voor blauw paarse gloed

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259348
    Stoffelaar
      Lid sinds:
      22 February 2012

      Mijn voorruit is gebarsten, maar ik wil nu graag die blauw paarse gloed ruit hebben. Nu zit er een gewone blanke in, maar ik merk dat deze niet zo goed warmte buitenhoud als de blauw paarse.
      Wie weet deze code? Is dat ” laminated C” of is het wat anders?

      #18160464
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Hoi, ik weet de code niet maar ik heb ‘m een half jaar geleden door carglas laten vervangen door een type met een blauwe zonneband boven in. Dit is een gelaagde zonwerende ruit met extra blauwe zonnereflexieband aan de bovenkant. Kunt er bij carglas gewoon om vragen.

        Mijn wa+ dekte ‘t 100% Omdat ik een andere nam dan mijn originele groene zonder zonneband moest ik zelf het verschil betalen. En die nieuwe was 1 euro goedkoper :jerry

        Groet jraaf

        #18160465
        Stoffelaar
          Lid sinds:
          22 February 2012

          Ik heb een afspraak staan bij Carglass, maar ik vroeg me af of ik de juiste heb besteld. Ik wil namelijk die met de gloed en zonneband. De telefoniste had het over een clear coating, of ik die wilde, maar ik heb geen idee hoe die ruiten heten.

          Verzonden vanaf mijn iPhone  met behulp van Tapatalk app.

          #18160466
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Ik weet ook niet wat een ‘clear coating’ is. Klinkt mij in de oren als totaal lichtdoorlatend. Ik had af fabriek een groene. Ik heb toen gevraagd aan Carglas of ik er een met blauwe zonneband kon krijgen en dat was geen probleem.

            Groet jraaf

            #18160467
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Volgens mij is clear coating een coating die er voor zorgt dat de ruit minder snel vuil wordt en water sneller afvoert.

              #18160468
              teungts
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                @Stoffelaar wrote:

                Mijn voorruit is gebarsten, maar ik wil nu graag die blauw paarse gloed ruit hebben. Nu zit er een gewone blanke in, maar ik merk dat deze niet zo goed warmte buitenhoud als de blauw paarse.
                Wie weet deze code? Is dat ” laminated C” of is het wat anders?

                noemen ze een warmte werend voorraam

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.