Mijn voorruit is gebarsten, maar ik wil nu graag die blauw paarse gloed ruit hebben. Nu zit er een gewone blanke in, maar ik merk dat deze niet zo goed warmte buitenhoud als de blauw paarse.
Wie weet deze code? Is dat ” laminated C” of is het wat anders?
Hoi, ik weet de code niet maar ik heb ‘m een half jaar geleden door carglas laten vervangen door een type met een blauwe zonneband boven in. Dit is een gelaagde zonwerende ruit met extra blauwe zonnereflexieband aan de bovenkant. Kunt er bij carglas gewoon om vragen.
Mijn wa+ dekte ‘t 100% Omdat ik een andere nam dan mijn originele groene zonder zonneband moest ik zelf het verschil betalen. En die nieuwe was 1 euro goedkoper :jerry
Ik heb een afspraak staan bij Carglass, maar ik vroeg me af of ik de juiste heb besteld. Ik wil namelijk die met de gloed en zonneband. De telefoniste had het over een clear coating, of ik die wilde, maar ik heb geen idee hoe die ruiten heten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk app.
Ik weet ook niet wat een ‘clear coating’ is. Klinkt mij in de oren als totaal lichtdoorlatend. Ik had af fabriek een groene. Ik heb toen gevraagd aan Carglas of ik er een met blauwe zonneband kon krijgen en dat was geen probleem.
Mijn voorruit is gebarsten, maar ik wil nu graag die blauw paarse gloed ruit hebben. Nu zit er een gewone blanke in, maar ik merk dat deze niet zo goed warmte buitenhoud als de blauw paarse.
Wie weet deze code? Is dat ” laminated C” of is het wat anders?
noemen ze een warmte werend voorraam
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.