Rubbers voorraam/portierramen/achterlichten geven zwart af..

Forumindex Forums Modellen Tigra Rubbers voorraam/portierramen/achterlichten geven zwart af..

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Anoniem

Hoi luitjes,

Van mijn Tigraatje-A (2000) beginnen ineens de raamrubbers van de beide portieren (die het raam omlijsten), die van het voorraam en die om de achterlichten enorm af te geven. Zo is het niet lekker de auto schoonmaken…

Ik krijg er strepen van in de lak…

a) Hoe krijg ik het goed schoon? Is er iets beters dan wasbenzine om het weer geheel schoon te krijgen..
      b) Wat kan ik zelf eraan doen dat de rubbers niet meer afgeven? Uiterste nood is vervanging..

Die van het achterraam doet het overigens niet, want dat is een ander type rubber.. die geeft nagenoeg niet af..

Mogelijk meer met dezelfde ervaring?

Gr. Geeviz

walter white
      Deelnemer

Heb je de auto misschien gepoetst met een ander middeltje, of misschien andere ruitensproeier vloeistof gebruik ? Die strepen krijg je wel weg met commandant4 ofzo, en daarna wel ff in de wax zetten, maar daar kan je nie mee aan de gang blijven.
        Als je het waxt zal het vuil er minder snel op hechten, maar misschien kan je ze opnieuw invetten ofzo ?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.