Rubberen afdichting motorkap

Forumindex Forums Modellen Calibra Rubberen afdichting motorkap

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

Heeft iemand een plaatje van waar een rubberen afdichtstrip met het volgende nummer aan de motorkap vast moet zitten:

11 62 327 / GM 90 347 047

Is dit toevallig de strip die je bijna helemaal vooraan vast moet klikken?

16VCalibra
      Deelnemer

Die rubberen stripjes die jij bedoeld moeten het haast wel zijn. Er zitten tog geen andere strippen meer verder aan de motorkap?!

InjectTheVenom
        Deelnemer

Jawel die ene langwerpige die vlak achter de slotvanger over de breedte loopt, niet die 2 steldopjes he.

Maurice89
          Deelnemer

Die zitten togen bij de koplampen of huh?

Je hebt 3 rubbers. Midden op je bumper een redelijk lange en dan twee aan beide kante boven de koplampen tog?

InjectTheVenom
            Deelnemer

Verrek zijn dat 2 aparte dan ik had in mijn hoofd zitten dat het 1 strip was die verder door liep dan alleen boven de koplampen :oops:

In dat geval hoop ik dat iemand me kan bevestigen dat dit nummer voor links of rechts is, of dat beide kanten het zelfde nummer hebben.

InjectTheVenom
              Deelnemer

Niemand? Gaat een nieuwere stijl (ronde) pookstok trouwens passen op een auto van 07-1993 en wat moet deze nieuw kosten inclusief pookzak?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.