rubber in hoofdremcilinder Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › rubber in hoofdremcilinder Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 11 mei 2009 om 16:11 #17209777 Kadeddie Lid sinds:16 December 2008 Bij mijn City was de rubberaansluiting van het vacuum op de hoofdremcilinder gescheurt, toen ik deze wilde vervangen schoot ie in het de hoofdremcilinder, kan dit kwaad?? 11 mei 2009 om 20:18 #17481789 Anoniem Lid sinds:1 January 1970 vermoed dat die in je bekrachtiger is geschoten?????? die grote ronde trommel achter de remcilinder;) tjah dan kan die tegen je membraam drukken en zodoende dat membraam z,n levensduur verkorten ik zou toch proberen om het er weer uit te krijgen;) zijn van die flexibele grijpertjes te koop voor n paar centen mischien dat het daar mee gaat zonder iets te demonteren;) Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen