rubber dop in bodemplaat ’89 kadett gsi

Forumindex Forums Modellen Kadett rubber dop in bodemplaat ’89 kadett gsi

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    koen_teepen
    Deelnemer

Hallo,

Ik mis een rubber dop in de bodemplaat van mijn kadett hatchback ’89. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen :hmmz ? Bij de plaatselijke sloop en op internet krijg ik het niet gevonden. Ik wil direct de andere doppen ook vervangen. Mocht iemand tips voor mij hebben dan hoor ik het graag.

warhamstr
      Deelnemer

Een dop…

midnight black
        Deelnemer

Op de sloop zouden er toch nog zat moeten zijn, zijn namelijk niet Kadett specifiek. Maar dealer zal je ook wel verder kunnen helpen.

Raluph
          Deelnemer

Zo’n rubbere dop was bij mijn C kadett gescheurt. Had er nog een liggen van een Astra G (als ik het goed onthouden heb) en die paste erin. Dus gok dat van kadett C t/m sowieso Astra G dat het een universele maat is en die je vast wel van meer modellen kan nemen.

Kadett1.2
            Deelnemer

@Raluph wrote:

Zo’n rubbere dop was bij mijn C kadett gescheurt. Had er nog een liggen van een Astra G (als ik het goed onthouden heb) en die paste erin. Dus gok dat van kadett C t/m sowieso Astra G dat het een universele maat is en die je vast wel van meer modellen kan nemen.

Inderdaad zijn allemaal hetzelfde, wel iets anders maar passen in hetzelfde gat.

Net zoals een ruitesproeier pompje van C Kadett ook het zelfde is als van een Vectra A uit 1995.

En veel andere kleine onderdelen als clips, raamslingers, stoprubbers, geleiderubbers motorkap etc.

koen_teepen
              Deelnemer

Tis gelukt :wors

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.