RSL Cult 8×14 schijfremmen

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel RSL Cult 8×14 schijfremmen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    lenn0
    Deelnemer

Ik heb een mooi setje RSL cult velgen op het oog in de maat 8×14 et15

Felgentiefbett 14 Zoll 8×14 ET15* ca. 100mm

*bei Verwendung der Felge 8x14et15 sind an Achsen mit Scheibenbremsen immer Distanzscheiben von mind. 5mm bis max. 15mm pro Felge erforderlich

(deze opmerking op de rsl website vind ik wel typisch trouwens, want bij de et26 / 20 / 05 modellen bijvoorbeeld zou het niet nodig zijn)

De set moet op een B manta komen met grotere schijven, ik wil een “sniksnak” setje monteren, schijven van 260 x 24mm met klauwen van een astra kadett of calibra gsi.

Ik kan op google genoeg discussies vinden over de rsl cult velgen en het wel of niet nodig hebben van spoorverbreders etc. maar nergens concrete antwoorden van mensen met ervaring.

De vraag is dus simpel, wie weet er nou echt wat maximaal past in deze velgen?

mantarobin

Wat er maximaal in past durf ik niet te zeggen, weet wel dat de schijven van barry (sniksnak) er in kunnen..

black champion

origineel kadett gsi past er in 256mm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.