Roze Manta A project.

Forumindex Forums Modellen Manta Roze Manta A project.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    JR-Customs

@JohnC wrote:

-offtopic hobby mag geld kosten. red-maniac

en zit de motor er al weer in of ga je de boel eerst opknappen. :kewlpics

nouja, het was meer zo van nu de motor eruit is gelijk de plekken aanpakken waar ik goed bij kan…
      Vandaag is de epoxy primer binnen gekomen en maandag haal ik mijn vooras delen op bij de straler, dan krijgt mn motorruim en somige delen van de vooras een goede laklaag, de delen zonder rubbers worden gepoedercoat en dan gaat ie weer in elkaar en begint de ombouw naar lpg.
      hierna wordt ie gekeurd.

red_maniac
        JohnC wrote:
        -offtopic hobby mag geld kosten. red-maniac

Ja is waar… Maar zie niet iedereen 460€ uitgeven aan achterlichten al heb ik het er wel voor over. king:

Greetz

Hulkie
        Deelnemer

Red maniac,

Heb jij misschien (of iemand anders) een link waar je de LED achterlichten kunt bestellen?
          Ben er namelijk nog steeds naar opzoek!

mvg Gerry

mantallica
          Deelnemer

deze achterlichten staan in het Hella boek (Brezan)zijn meerdere delen die je
            samen moet stellen, ik dacht dat deze achterlichten ook in bussen zitten.

Hulkie
            Deelnemer

Ik kan eventueel voor een liefhebber een set van deze lampen aankomen!
              De prijs bedraagt dan 340 euro!
              Het bestaat uit:
              4x – 2SB 009 362 011 – Rode led ringen te gebruiken als achterlicht/remlicht (dual functie)
              2x – 2BA 009 001 191 – Knipperlichten met blank glas en zilver look gloeilamp (oranje licht)
              1x – 2ZR 009 001 011 – Achteruitrij licht met blank glas en gloeilamp
              1x – 2NE 009 001 021 – Mistlicht met rood glas en gloeilamp

als je interesse hebt laat het me snel weten!!! Liefst gisteren….. stuur me even een persoonlijk bericht!

mvg Gerry Sorry voor het -offtopic , maar hier zijn misschien mensen met interesse die ik blij kan maken!

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.