Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Route naar Frankrijk instellen nac cd70
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juni 2013 om 22:57 #17258380
Hallo, we gaan onverwachts een weekje naar Frankrijk, mijn dochter is met vriend en ouders mee naar hun 2e huisje daar.
Nu gaan die ouders weken dus wij halen het stel op en blijven dan een weekje, gezien het toch best ver is om even op en neer te gaanNu heb ik weinig ervaring met de navi in buitenland.
Ik heb originele Opel cd’s (daar staan alle hoofdwegen op elke cd als het goed is..)
En ik heb de andere Navteq (hoop dta ik het goed heb)
Allebei recente jaren.Hoe moet ik de route nu plannen vanaf almere??
Nu zit eigenlijk altijd de Benelux er in.Hopelijk weet iemand een antwoordje voor mij… lijkt me wel lekker nav te kunnen gebruiken
Ik moet naar LEs Pradelles 19300 Sourdeilles Correze, Limousin Frankrijk :hmmz
Alvast dank namens een nav(buitenland) nerd ;)
7 juni 2013 om 04:21 #18150829AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als ik het goed heb?! de cd van frankrijk erin. Adres invoeren. Benelux cd er weer in. Rijden naar Frankrijk. Op de grens de cd van Frankrijk er weer in ?!
7 juni 2013 om 05:26 #18150830Ik doe het altijd zoals Helmer, bij de grens even wisselen van cd. Ik heb echter ook ergens een cd van alle hoofdwegen in eu. Die heb ik eerlijk gezegd echter nog nooit gebruikt dus hou ik het bij cdtje wisselen ;).
Suc6 en natuurlijk veel plezier op de korte trip naar france :D
7 juni 2013 om 06:12 #18150831Je kunt de navi cd van Frankrijk ook op de snelwegen in NL en B gebruiken,wisselen hoeft niet als je de snelweg niet verlaat
Sent from my iPhone using Tapatalk
7 juni 2013 om 06:32 #18150832Volgens mij staan op iedere cd van europa de hoofdwegen.
7 juni 2013 om 06:48 #18150833Op de originele cd’s staan idd ook alle hoofdwegen van Europa , de zogenoemde Plus-mappen.
Op die dingen van Navteq staat dit niet en heb je een apart cd-tje voor alle hoofdwegen.Als je de originele hebt dan die je je Benelux-cd er in en druk je de plaatsnaam in waar je heen moet. Hij leidt je dan naar de dichtbijzijnde hoofdweg.
Voor de gedetaileerde wegen moet je , als je de grens over bent , even je Frankrijk-cd er in doen.Voordeel van die Benelux+map is dat je in 1 ‘rechte’ lijn naar je bestemming rijdt. Dus je gaat bij de ‘goede’ grensovergang Frankrijk in , en niet bijv. 50km naar het westen of oosten! ( heb ik nl. wel een keertje gehad :sleeping )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.