Ros 'n veer in het achterwerk van je medemens

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Ros 'n veer in het achterwerk van je medemens

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    McKaamos
    Deelnemer

In navolging van SiggieTigra start ik dit topic.

Post hier al je goede ervaringen met je mede-forum-gebruiker. Aankoop, verkoop, grote hulp of eeuwige vraagbaak, het mag allemaal. :)

Ook als tegenpool tegen het geneuzel van een tijdje terug over de in twijfel getrokken betrouwbaarheid van sommige gebruikers. Leuk en aardig allemaal, maar van dergelijke verhalen kan zelfs de auteur niet 100% controleren of het klopt. Altijd de een tegen de ander. Wie heeft het bij het rechte eind? No-one knows…

Positieve ervaringen zijn wel altijd correct want je hebt 100% zeker de waarheid te pakken, dus wees lekker positief!
      Transformeer je medeforummers in pauwen! :P

:jerry

Ik trap af:

2Slow en maat: Calibra van gekocht in super staat :) Hele aardige jongens, gezellig en goudeerlijk :) Ik heb dagelijks plezier van de wagen, zelfs alssie op de oprit mooi staat te zijn :P

VipertjeGTS: Tweemaal heen geweest voor wat onderdelen in betere staat dan wat verwacht werdt. Hele aardige gozer, altijd in voor een praatje. Wel druk druk druk, maja, dat is iedereen tegenwoordig :P

Cabriobully: Bliksembezoekje, maar prima kerel :) Levert wattie belooft :)

Corsair A: Grote vraagbaak en redder in nood :) Al sinds m’n wijlen Corsa altijd paraat om als dat kan een handje te helpen, en helemaal Opelgestoord :P

Aapje: Helemaal knetter-Corsa-A-maf en grootleverancier voor allerlei kleine onderdelen voor m’n (inmiddels overleden) Corsa. Topkerel die altijd de koffie klaar heeft staan :P

EVD

Haha super topic! :thumbupHeb alleen nog geen ervaring met mede-forumers:hmmz

Anoniem

BaasJ – Gratis teller gehad van hem, omdat mijn teller plaatjes lelijk waren. :wors
          ( Zitten nu weer in de nieuwe Astra trouwens :P

verder ook niet echt ervaring ermee :P:thumbup

Vipertjegts

Graag gedaan Mc Kaamos. Jammer dat je met een aantal onderdelen niet veel meer hebt kunnen doen door het afvoeren van je Corsa. Hoe staat het ondertussen met de velgen voor de Cali?

Astraman
            Deelnemer

Denk dat we wim in zijn algemeenheid wel voor kunnen dragen, die heeft overal een antwoord op.

sebastiaankadettcabriogsi
              Deelnemer

origineel gepost door Astraman
                Denk dat we wim in zijn algemeenheid wel voor kunnen dragen, die heeft overal een antwoord op.

helemaal mee eens,

Ook ben ik 1985 erg dankbaar, heb er net een wasdroger en wasmachine opgehaald, en de rest… :D (heeft nog een krat bier van me te goed)

koop verkoop heb ik bij bijna niemand slechte ervaringen.

Freek corsa heeft me een keer enorm uit de stond geholpen toen ik mijn corsa 2.0 wou verkopen en op de dag van verkoop deed dat ding het in eens niet meer.

en SW16v heeft me motor uitgelezen op foutcodes. vaak genoeg wat van gekocht altijd na tevredenheid (koop liever van bekende die verneuken je tenminste niet :) )

E+BKadett heeft me tot 2 keer toe geholpen een motor in mijn cabrio te doen toen ik hier zelf echt de ballen verstand niet van had, en helaas erg veel moest toekijken. en nog wel meer.

Ericjuh heeft me geholpen bij het slopen van de donor kadett gsi.

en zo kan ik nog wel ff door gaan :D:thumbup

McKaamos
                Deelnemer

origineel gepost door Vipertjegts
                  Graag gedaan Mc Kaamos. Jammer dat je met een aantal onderdelen niet veel meer hebt kunnen doen door het afvoeren van je Corsa. Hoe staat het ondertussen met de velgen voor de Cali?

Die staan nog in de schuur. Door werk en kersverse vriendin niet zo heel gek veel tijd meer over, maar het vordert gestaag :)
                  Heb nu een weekje vakantie, dus met een beetje geluk heb ik weer meer tijd over :)

Eentje is in ieder geval al gelakt en eentje staat klaar om gelakt te worden.
                  Maja, er zitten ook nog goede banden op m’n huidige velgen, dus heel veel haast heeft het ook niet :P Die moeten eerst eigenlijk ook op gereden worden want daar gaan uiteindelijk winterbanden om :)

Onderdelen voor de Corsa vertrekken ook beetje bij beetje.
                  Remmenset is al weg, uitlaatspruitstuk ook, demper zit bij Fearless onder de trackslet dus komt allemaal wel goed :)

Rooie Richie
                  Deelnemer

Poeh, het zijn er echt een hoop.
                    Badmuts, Daan, Wim V6, 2 slow, Willem uit Oeffelt, Niels en gaat zo maar door…..

Ghanz
                    Deelnemer

uh namen weet ik zo niet, maar heb een boel te danken aan mede manta liefhebbers.
                      en big opel freaks..

bij deze…..

Bedankt :D

champo
                      Deelnemer

Wim w6, gse, MOnza ron en alle die dit forum zo leuk en gezellig maken:D:D:D:wors

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.