Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Ros 'n veer in het achterwerk van je medemens
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2010 om 04:54 #17224200
In navolging van SiggieTigra start ik dit topic.
Post hier al je goede ervaringen met je mede-forum-gebruiker. Aankoop, verkoop, grote hulp of eeuwige vraagbaak, het mag allemaal. :)
Ook als tegenpool tegen het geneuzel van een tijdje terug over de in twijfel getrokken betrouwbaarheid van sommige gebruikers. Leuk en aardig allemaal, maar van dergelijke verhalen kan zelfs de auteur niet 100% controleren of het klopt. Altijd de een tegen de ander. Wie heeft het bij het rechte eind? No-one knows…
Positieve ervaringen zijn wel altijd correct want je hebt 100% zeker de waarheid te pakken, dus wees lekker positief!
Transformeer je medeforummers in pauwen! :P
:jerryIk trap af:
2Slow en maat: Calibra van gekocht in super staat :) Hele aardige jongens, gezellig en goudeerlijk :) Ik heb dagelijks plezier van de wagen, zelfs alssie op de oprit mooi staat te zijn :P
VipertjeGTS: Tweemaal heen geweest voor wat onderdelen in betere staat dan wat verwacht werdt. Hele aardige gozer, altijd in voor een praatje. Wel druk druk druk, maja, dat is iedereen tegenwoordig :P
Cabriobully: Bliksembezoekje, maar prima kerel :) Levert wattie belooft :)
Corsair A: Grote vraagbaak en redder in nood :) Al sinds m’n wijlen Corsa altijd paraat om als dat kan een handje te helpen, en helemaal Opelgestoord :P
Aapje: Helemaal knetter-Corsa-A-maf en grootleverancier voor allerlei kleine onderdelen voor m’n (inmiddels overleden) Corsa. Topkerel die altijd de koffie klaar heeft staan :P
2 augustus 2010 om 16:50 #17706492Haha super topic! :thumbupHeb alleen nog geen ervaring met mede-forumers:hmmz
2 augustus 2010 om 16:58 #17706493AnoniemLid sinds:
1 January 1970BaasJ – Gratis teller gehad van hem, omdat mijn teller plaatjes lelijk waren. :wors
( Zitten nu weer in de nieuwe Astra trouwens :Pverder ook niet echt ervaring ermee :P:thumbup
8 augustus 2010 om 15:48 #17706494Graag gedaan Mc Kaamos. Jammer dat je met een aantal onderdelen niet veel meer hebt kunnen doen door het afvoeren van je Corsa. Hoe staat het ondertussen met de velgen voor de Cali?
8 augustus 2010 om 15:50 #17706495Denk dat we wim in zijn algemeenheid wel voor kunnen dragen, die heeft overal een antwoord op.
8 augustus 2010 om 16:06 #17706496origineel gepost door Astraman
Denk dat we wim in zijn algemeenheid wel voor kunnen dragen, die heeft overal een antwoord op.helemaal mee eens,
Ook ben ik 1985 erg dankbaar, heb er net een wasdroger en wasmachine opgehaald, en de rest… :D (heeft nog een krat bier van me te goed)
koop verkoop heb ik bij bijna niemand slechte ervaringen.
Freek corsa heeft me een keer enorm uit de stond geholpen toen ik mijn corsa 2.0 wou verkopen en op de dag van verkoop deed dat ding het in eens niet meer.
en SW16v heeft me motor uitgelezen op foutcodes. vaak genoeg wat van gekocht altijd na tevredenheid (koop liever van bekende die verneuken je tenminste niet :) )
E+BKadett heeft me tot 2 keer toe geholpen een motor in mijn cabrio te doen toen ik hier zelf echt de ballen verstand niet van had, en helaas erg veel moest toekijken. en nog wel meer.
Ericjuh heeft me geholpen bij het slopen van de donor kadett gsi.
en zo kan ik nog wel ff door gaan :D:thumbup
8 augustus 2010 om 17:31 #17706497origineel gepost door Vipertjegts
Graag gedaan Mc Kaamos. Jammer dat je met een aantal onderdelen niet veel meer hebt kunnen doen door het afvoeren van je Corsa. Hoe staat het ondertussen met de velgen voor de Cali?Die staan nog in de schuur. Door werk en kersverse vriendin niet zo heel gek veel tijd meer over, maar het vordert gestaag :)
Heb nu een weekje vakantie, dus met een beetje geluk heb ik weer meer tijd over :)Eentje is in ieder geval al gelakt en eentje staat klaar om gelakt te worden.
Maja, er zitten ook nog goede banden op m’n huidige velgen, dus heel veel haast heeft het ook niet :P Die moeten eerst eigenlijk ook op gereden worden want daar gaan uiteindelijk winterbanden om :)Onderdelen voor de Corsa vertrekken ook beetje bij beetje.
Remmenset is al weg, uitlaatspruitstuk ook, demper zit bij Fearless onder de trackslet dus komt allemaal wel goed :)8 augustus 2010 om 17:48 #17706498Poeh, het zijn er echt een hoop.
Badmuts, Daan, Wim V6, 2 slow, Willem uit Oeffelt, Niels en gaat zo maar door…..8 augustus 2010 om 19:23 #17706499uh namen weet ik zo niet, maar heb een boel te danken aan mede manta liefhebbers.
en big opel freaks..bij deze…..
Bedankt :D
8 augustus 2010 om 20:14 #17706500Wim w6, gse, MOnza ron en alle die dit forum zo leuk en gezellig maken:D:D:D:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.