Rood-groene kabel stuur

Forumindex Forums Modellen Corsa Rood-groene kabel stuur

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    thomcrielaard
    Deelnemer

Voor een hobbyproject ben ik op zoek naar waar de rood-groene kabel in het stuur van een Opel Corsa C 2000 – 2006 uitkomt. Deze kabel zit verbonden met de stuurbediening. Ik heb alle stekkers in de radio al doorgemeten, hier komt hij helaas niet uit. Zie onderstaande foto’s voor welke kabel ik bedoel.

231

timjoo
      Deelnemer

Als je de rood blauwe bedoeld zou deze wel eens van de verlichting van de schakelaars kunnen zijn

thomcrielaard
        Deelnemer

Daar is hij niet voor. Ik weet waar de kabel voor is, hij is voor het uitlezen van de knoppen op het stuur die de radio bedienen. De kabel komt echter niet uit bij de radio, ik heb namelijk alle stekkers van de radio doorgemeten en helaas geen resultaat. Ik vraag me dus af waar de kabel dan wél uitkomt, aangezien hij toch met de radio communiceert. Ik vermoed dat er ergens een module zit die deze communicatie afhandelt. Ik wil graag buiten het stuur, dus in het dashboard zelf uit kunnen lezen of de knoppen ingedrukt zijn. Vandaar de vraag. Toch bedankt voor je suggestie :bye:

liviu2004
          Deelnemer

Kabel komt uit radio display. Meestal een TID. Google maar TID.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.