Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Ron’s Astra G
- Dit onderwerp bevat 395 reacties, 69 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 26 november 2018om 13:21 door Dolby.
-
AuteurBerichten
-
9 juli 2012 om 10:13 #17886269
Inderdaad een schitterende wagen!
Heb ‘m afgelopen zondag voor het eerst mogen bewonderen en alles ziet er spik en span uit!9 juli 2012 om 19:20 #17886270Als er iemand is die mijn auto een keer samen met mij wil polijsten en kleinen… graag dan ziet die er nog beter uit.
9 juli 2012 om 20:01 #17886271Keertje Juffer1 vragen? Die is echt heel erg goed ;)
9 juli 2012 om 22:04 #17886272@BlueAstraG wrote:
Netjes kerel!!! Nog even de sticker van de “distributieriem” weg en de motorruimte is perfectos!
Tja pas distributie laten vervangen is samen met spuiten iets wat ik uitbesteed. Heb het eerder zelf gedaan maar kwam er toen na een 60.000 km toch achter dat ik op het randje zat. Dus nu laat ik de garage dat doen, maar die dachten plakken we maar niet op zn klepdeksel cover… (had het liever in het boekje geschreven gezien) maar toch over nagedacht meeste dealers doen dat niet.
9 juli 2012 om 22:06 #17886273@Maurice89 wrote:
Vandaag in Breda gezien :thumb Mooie wagen :thumbup Zat dit lederen intrieur er al in? Of zelf gekocht
Interieur zat er al in, alleen dan zonder dat leder eromheen. Is orgineel sport II interieur alleen dan later bekleed. Dat kun je zien aan de achterkant van de stoelen die zijn namlijk nog van stof (rede is omdat je vaak bij andere interieurs ziet dat daar strepen en dergelijke over staan van kleding van mensen achterin.
9 juli 2012 om 22:11 #17886274@NoFear1696 wrote:
@predator wrote:
Ik heb totaal geen problemen met de Friedrich uitlaat.
ik rij ook al 2 jaar rond met Friedrich :thumb
als de uitlaat onder spanning wordt opgehangen onder de auto gaan alle rvs uitlaten scheuren ook die van Simons :vertagNou de uitlaat hangt helemaal vrij dus nergens tegenaan en kan lekker wiebelen in de rubbers (vooraan na mijn spagettie een flexstuk ertussen (meeste hebben dat niet) Hij is afgescheurd aan de einddemper en de achterkant van de middendemper. (nu middendempervervanger ertussen) maar de dempers blijven scheuren op de lasnaden.
10 juli 2012 om 08:16 #17886275Ron, je Astra klonk goed bij het wegrijden, en zag er goed uit!
Wat die dieselpijp betreft, als je het wilt proberen kan ik volgende week langskomen
10 juli 2012 om 10:34 #17886276@RISL wrote:
Keertje Juffer1 vragen? Die is echt heel erg goed ;)
Klopt, Arjan levert PERFECTIE. Zelf ervaringen mee.
11 juli 2012 om 12:23 #17886277Hier nog wat fototjes mede mogelijk gemaakt door RISL.
11 juli 2012 om 12:37 #17886278Ik vind zelf die bovenste het meest geslaagd :thumb
Helaas wel zonder compressor ;)11 juli 2012 om 12:56 #17886279Net hier mn nieuwe uitlaat binnen god wat een dun pijpje is dat 54 mm ipv 63 Denk dat ik mijn eindstuk wel ga overlassen..
11 juli 2012 om 12:58 #17886280So nogemeer paketjs.. jeeeeheheh kan ik ook weer alluminium lassen… Hoop dat het morgen lukt anders word het weer naar de vakantie… Ben vanaf zaterdag weekje weg.. In de buitenlucht zonder electronsich gereedschap of 4 wielen.
11 juli 2012 om 16:50 #17886281@Haasje17 wrote:
Hier nog wat fototjes mede mogelijk gemaakt door RISL.
Hoi haasje 17 je hebt een mooie astra maar volgens loop je de boel hier te flessen met je zogenaamde eaton compressor :hmmz als ik de foto’s van je motor bekijk zie ik dat je aanzuigbuis naar je fiterbak gaat en van daar dierect naar je inlaat :vertag
hoe levert jou eaton in godsnaam druk naar je inlaat??
je hebt het er ook over dat je er later nog een intercooler op wilt zetten.
een compressor zonder intercooler kan namelijk niet.
graag een eerlijk antwoord of een duidelijke foto van je eaton :vertag11 juli 2012 om 17:08 #17886282Ik snap het ook niet helemaal!
Helder eens op Haasje :jerry
11 juli 2012 om 17:12 #17886283Risl zegt bij zijn foto’s er nog bij dat compressor er nog niet op zit…
@RISL wrote:
Ik vind zelf die bovenste het meest geslaagd :thumb
Helaas wel zonder compressor ;)11 juli 2012 om 18:15 #17886284Zal wel een logische verklaring voor zijn, ik geloof niet dat Ron de boel loopt te “flessen”.
11 juli 2012 om 18:27 #17886285@Haasje17 wrote:
Helaas was het al donker dus heb helaas niet zon beste fotos,
Maar heb nu een astra H luchtfilterhuis, dbilas spruitstuk en eaton m45 gemonteerd. Hangt onder het spruitstuk.
En mijn interieurverlichting allemaal netjes aangepast naar rood.
En een calibra 4×4 achteras met nog diverse andere onderdelen verzameld.
haasje zegt zelf dat hij hem er op heeft gezet :jerry :jerry :jerry
11 juli 2012 om 18:54 #17886286hmm oke king: dan wacht ik ff netjes af op zijn antwoord :afro
11 juli 2012 om 19:47 #17886287Compressor hangt erg laag onder tegen het motorblok nu is er heel weinig ruimte.
Als ik in de auto zat hoorde je bij veel toeren dat er wat tegen het schutboard trilde.Dit was de compressor deze kwam dan tegen het shutboard (slangen) en de stuurpomp.
Waardoor er kleine haarscheurtjes zijn ontstaan in de alluminium rand waar de silocne slang overheen zit geschoven.
Hierdoor heb ik een lek waardoor de motor dan niet lekker loopt. Zit nu te twijfelen of ok nu de pijp afslijp en de comproessor een stuk smaller maak en er dan een flens in een hoek van 90 graden op maak of hem zo laat.11 juli 2012 om 20:17 #17886288@Haasje17 wrote:
Compressor hangt erg laag onder tegen het motorblok nu is er heel weinig ruimte.
Als ik in de auto zat hoorde je bij veel toeren dat er wat tegen het schutboard trilde.Dit was de compressor deze kwam dan tegen het shutboard (slangen) en de stuurpomp.
Waardoor er kleine haarscheurtjes zijn ontstaan in de alluminium rand waar de silocne slang overheen zit geschoven.
Hierdoor heb ik een lek waardoor de motor dan niet lekker loopt. Zit nu te twijfelen of ok nu de pijp afslijp en de comproessor een stuk smaller maak en er dan een flens in een hoek van 90 graden op maak of hem zo laat.dat zal allemaal wel zo zijn maar dat is geen anwoordt op mijn vraag: hoe krijg jij de druk die de eaton levert in je inlaatspruitstuk Wifi ;)
11 juli 2012 om 22:02 #17886289VIa een heel buizentraject …
Er gaat dan een 90 graden bocht naar beneden metkoppelstuk met nog een 90 graden bocht naar de eaton.
Deze haald dan met een soort gelijke contructie zijn lucht weer vanuit het luchtfilter.11 juli 2012 om 22:07 #17886290Oja, een waarom gaat een compressor zonder intercooler niet?
Compressor levert veel minder warmte dan een turbo waardoor de intercooler niet noodzakelijk is.En geloof me bij dit soort projecten blijft het steeds emmere met allerlij dingen…
Ben vandaag weer druk bezig gweest. Met de uitlaat…
En ga morgen weer in de weer om mn compressor terug te plaatsen..12 juli 2012 om 06:38 #17886291@petrolhead wrote:
Risl zegt bij zijn foto’s er nog bij dat compressor er nog niet op zit…
@RISL wrote:
Ik vind zelf die bovenste het meest geslaagd :thumb
Helaas wel zonder compressor ;)Inderdaad! NoFear, je vat verkeerd op wat ik zei.
Op het moment van de foto zaten er scheurtjes in de compressor, waardoor deze er tijdelijk was afgehaald.12 juli 2012 om 09:39 #17886292@RISL wrote:
@petrolhead wrote:
Risl zegt bij zijn foto’s er nog bij dat compressor er nog niet op zit…
@RISL wrote:
Ik vind zelf die bovenste het meest geslaagd :thumb
Helaas wel zonder compressor ;)Inderdaad! NoFear, je vat verkeerd op wat ik zei.
Op het moment van de foto zaten er scheurtjes in de compressor, waardoor deze er tijdelijk was afgehaald.ik heb alle foto’s gezien en zie geen wijzigingen in de inlaat traject. wat jij kan doen is de auto opkrikken en van onder een foto schieten van eaton die er volgens mij nooit op gezeten heeft. ja achterop de buddy van die scooter daar zat hij wel op. :jerry :jerry :jerry
12 juli 2012 om 12:19 #17886293Pff wat een gehaat, ik snap alle fuzz niet. Ik twijfel niet aan Ron en zijn motorgebeuren.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.