Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Ron’s Astra G
- Dit onderwerp bevat 395 reacties, 69 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 26 november 2018om 13:21 door Dolby.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2012 om 19:33 #17886406
wauw strak
23 december 2012 om 03:07 #17886407Interieur aangepast, momenteel middenconsole, asbakje, handrembakje en pookframe van een astra g opc.
Tevens weer de orginele deurgrepen aan de binnenzijde gemonteerd. (gewoon dat mooie zwart)Traction Control Knop Ingebouwd, Stoelverwarmingknoppen, nettere gaten voor geboord.
Enkel blijkt de bestuurdersstoel sluiting te maken (nog op telossen)Tevens nogsteeds af en toe last van uitval van de auto spontaan,
Heb de koelvloeistof, nokkenas, krukas sensor, Radiateur (lek) vervangen.
Maar het probleem blijft.
Het lijkt iets met accu of dynamo te zijn, vaak valt hij uit op moment dat bijvoorbeeld mijn kachelfan van de ecc voluit gaat draaien.
Of valt hij dan erg ver in toeren terug.23 december 2012 om 15:03 #17886408
samen op de foto met zn broertje
24 december 2012 om 10:52 #17886409Zow Ron,jij bent flink bezig geweest met de Astra. :wub
Bumper staat m zeer netjes.
Doet me denken aan mezelf een tijd gelee.
Weliswaar niet met een Opel maar ik weet iig dat er veel tijd en veel geld in gaat zitten.
Vind m zeer netjes geworden en ook mooi dat je m niet “teveel” getuned hebt qua uiterlijk maar gewoon strak zeg maar.
Motorisch ook goed bezig geweest (dus niet alleen maar show en no go) dus echt knap werk!! :thumbHoe is de ervaring met de (dikkere) stabilisator stang onder eigenlijk?
Neem aan dat ie wel wat strakker op de weg ligt nu?btw,Is een orgineel spoilertje niet iets voor je?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BMAAKTDL.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DCAVKQE8.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Of had je die optie allang afgeslagen? ;)Spontane uitval van de motor lijt me gewoon een slecht contact ergens.
Neem aan dat je geen storing hebt dus dan moet t wel een slecht contact,stekker o.i.d. zijn.
Zit t niet toevallig bij aansluiting van je contactslot omdat ie zo spontaan uit valt?10 januari 2013 om 18:01 #17886410Voordat ik een compressor had op mijn Z16XE had ik een setup welke goed was voor
154pk aan de krukas. Nu vandaag bij http://www.unlimitedtuning.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; hier geweest.Zij meten het vermogen aan de wielen dit kwam op zon 125 pk.
Af Fabriek zijn ze 101 pk aan de krukas.Heb even door een expert laten berekenen wat dan de krukas pk’s ongeveer zouden kunnen zijn. En deze zegt dat dat uit komt op 150 pk. Ben nu aan het twijfelen na mijn ecu problemen compressor terug of atmosferisch op naar de 200 pk.
Nu is de vraag weet iemand hoe je dit om kunt rekenen?
Hierinder de dyno run.
10 januari 2013 om 19:27 #17886411@Haasje17 wrote:
Voordat ik een compressor had op mijn Z16XE had ik een setup welke goed was voor
154pk aan de krukas. Nu vandaag bij http://www.unlimitedtuning.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; hier geweest.Zij meten het vermogen aan de wielen dit kwam op zon 125 pk.
Af Fabriek zijn ze 101 pk aan de krukas.Heb even door een expert laten berekenen wat dan de krukas pk’s ongeveer zouden kunnen zijn. En deze zegt dat dat uit komt op 150 pk. Ben nu aan het twijfelen na mijn ecu problemen compressor terug of atmosferisch op naar de 200 pk.
Nu is de vraag weet iemand hoe je dit om kunt rekenen?
Hierinder de dyno run.
Je had eerst met compressor 154pk aan krukas, en nu zonder compressor (toch? “…na mijn ecu problemen compressor terug of …”) nog 150pk aan de krukas? :hmmz
10 januari 2013 om 21:45 #17886412Nee nee met compressor draade die 215 pk.
Die 154pk is zonder compressor gewoon atmosferisch. (pk aan de krukas)
Nu de 125 pk is aan de wielen dus wel veel verlies vermoed ik.
Denk te wijten aan de overbrenings verhouding van de bak.29 maart 2013 om 20:05 #178864138 april 2013 om 20:24 #17886414Omdat ik dacht dat er geen trekhaak onder een opc bumper paste nooit een onder mijn auto gehad. Nu 2e hands op mp een trekhaak gekocht voor 75 euro met alles daarbij. En deze gemonteerd omdat er nu toch een groot gat in mn bumper zat. en wat blijkt. Past prima met de opc bupmper. Kon helaas geen opc bumper in kleur vinden op ebay of de sloop dus een orginele astra g bumper in de juiste kleur gevonden met irmscher lip. Deze maar laten versturen, zag er op de fotos nog heel goed uit. nu hopen dat die snel hier is.
11 april 2013 om 08:16 #17886415Tada…
Een bosal trekhaak
Standaard bumper
En irmscher lip11 april 2013 om 09:02 #17886416Da’s ook niet verkeerd :thumb
15 april 2013 om 19:58 #17886417Even een vraag over die whiteline stabilisator voor je achteras: merk je dit goed?
Het zou onderstuur moeten voorkomen he, maar hoe goed merk je dit?
P.s. ik volg je topic vaak erg dikke astra heb je!15 april 2013 om 20:27 #17886418Tja, ik heb het idee dat mn auto voor wat lager zou moeten om het beter te merken.
Maar je merkt het zeer zeker. als ik van een rotonde afkom en ik geef gewoon volgas heb ik wel af en toe last van wielspin, maar hij schuift niet door hij trekt hem gewoon door de bocht zoals ik hem stuur. Voorheen schoof ik dan veel eerder richting het midden van de weg.15 april 2013 om 20:27 #17886419Bedankt! Binnenkort komt er nog wat leuks, althans ik hoop mijn blokje atmosferisch boven de 150 pk te krijgen.
16 april 2013 om 05:29 #17886420Is het uitvallen noch steeds?
Gisteraaf nog aan een golf 4 bezig geweest met zelfde probleem
Meette 17v en stijgende op de dynamo, spanningsregelaar kaduk16 april 2013 om 06:01 #17886421Uitvallen is geheel opgelost,
Door overladen, was mijn ECU en Accu defect geraakt.
Dus ECU laten repareren, accu vervangen en dynamo vervangen en alles rijd weer zoals het hoort.
Later is ook nog de abs computer stuk gegaan vermoedelijk ook hierdoor, ook vervangen daarna.16 april 2013 om 12:14 #17886422Even bijgelezen, heel wat veranderingen Ron!
Ben benieuwd naar je volgende upgrades.26 april 2013 om 18:30 #1788642326 april 2013 om 20:36 #17886424Doe je wel eens youtube? filmpje doet het bij mij niet :(
27 april 2013 om 08:55 #17886425Hoeveel pk’s kwamen er dit keer uit? Maandag om 13.00 uur is mijne aan de beurt :thumb
27 april 2013 om 12:28 #17886426Uiteindelijk komt er nu 132pk uit.
Nu ben ik benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.
En wat mijn aanpassingen, zoals dbilas inlaatstpruistuk / spagettie / nokkenassen / group N en sportkat eigenlijk hebben opgelevert.
Zou graag nog eens de krukaswaardes weten in plaats van de wielwaardes omdat ik benieuwd ben hoeveel
verlies een F18WR 394 heeft ten opzichten van een F17CR die er orgineel onder hoort.27 april 2013 om 16:12 #17886427Oke netjes man!
Daar ben ik ook erg benieuwd na. Enige aanpassingen bij mij zijn de simons groep a uitlaat zonder midden demper en bij de orginele luchtfilterbak dat buisje eruit gehaald;)
27 april 2013 om 21:21 #17886428Ik heb zin in maandag Oscar! :thumb
@Ron: die vermogenskromme van jou is zo donders stabiel, we praten zowat niet meer over pieken. Alleen eigenlijk nog maar over constant vermogen :thumb27 april 2013 om 21:27 #17886429ik ben benieuwd hoeveel pk er nu uit getovert gaan worden
27 april 2013 om 21:33 #17886430Het wordt weer een gaaf project Mark!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.