Rolkooi monteren kadett coupe……

Forumindex Forums Modellen Kadett Rolkooi monteren kadett coupe……

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    jermir

pfff wat een werk is dat zeg zo`n klimrek erin krijgen.
      het is een wiechers kooi en die hebben we in kleur van de auto laten spuiten. de auto is een bekende hier op t forum.
      het gaat om een blauwe kadett coupe turbo.

nu zitten we met een probleempje…..

de voorste 4 poten van de kooi raken de vloer geen eens/amper.
      hoedenplank ligt ie al op en je moet alles echt met redelijke kracht op ze plek duwen.
      is dit normaal dat zoiets niet helemaal lekker past of is er iets goed mis????
      wat raden jullie aan om te doen met de ruimte onder de poten?
      dit is ongv 2 cm, ik zat te denken aan spacers ertussen want om die kooi met grof geweld op de bodem te krijgen………
      wie o wie heeft hier meer ervaring mee…..

onderstaaand zijn de foto`s…

jermir

komen ook nog sparco stoelen in en shroth gordels in t blauw en alles laten we van binnen bekleden.
        remmerij word ook nog aangepast, remschijven en klauwen voor voor liggen al klaar en de schijven voor de achteras ook, alleen nog remklauwtjes ergens vandaan toveren en dan de achteras eronderuit voor t monteren van de remmerij en sper.

GlennGSI
        Deelnemer

hoort die kooi op de grond te komen ? anders ff met het lasapparaat aan de slag

jermir

ja hij hoort de bodem te raken. je hoort hem vast te bouten met een plaat onder de auto maar zoals t er nu uitziet gaat hem dat niet worden. wil hem ook t liefst bouten ipv lassen.

GlennGSI
            Deelnemer

origineel gepost door jermir
              ja hij hoort de bodem te raken. je hoort hem vast te bouten met een plaat onder de auto maar zoals t er nu uitziet gaat hem dat niet worden. wil hem ook t liefst bouten ipv lassen.

jah maar anders had je een ”kisje” erop kunnen lassen met gaten erin met een moer erachter op gelast.. Maar als ie op de vloet moet komen.. waar door kan ie niet verder zakken dan ? hij blijft ergens haken neem ik aan ?

Dit bedoel ik met lassen eigenlijk

foto geleend van Christian zijn Kadett 400

jermir

dat is idd ook wel een idee, ga van de week eens kijken of ik hier wat aan heb…… :thumbup

60PZ

is dat die ouwe c20let coupe van johan?

jermir

ja volgens mij heette hij zo , hij is nu van een vriend van me en die had hem weer van flowmaster hier op t forum en die had hem volgens mij weer van johan, dus deze auto is een echte slettebak.:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.