Rolhoes Zafira B 2008

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Rolhoes Zafira B 2008

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273862
    GTC-Freak
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2008

      Hallo allemaal,

      Wie kan mij helpen aan de oplossing. In mijn Zafira B uit 2008 (facelift model) zit in de cassette van de rolhoes iets los. Wanneer ik een bocht doorga, hoor ik in de cassette iets schuiven van links naar rechts en andersom. Ook als ik deze uit de auto haal en ik kantel deze, dan hoor ik dat ook. Ik heb al gekeken of er schroefjes zitten om het los te halen maar er zitten alleen propnageltjes.

      #18299159
      Mowgly08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 July 2008

        Houder boven, hulp onder, hoes helemaal uittrekken, een paar keer schudden en probleem valt meestal op de grond.
        Vaak blijft iets op de hoes liggen, als hij dan ingerold wordt zonder goed op te letten ligt het in de cassette.
        Mocht dit niet lukken dan een kleine magneet aan een hulpstukje proberen. Dit gereedschapstukje is op veel plaatsen voor een paar euro te koop. Eerst met magneet uitproberen of het een metalen stukje, boutje, pinnetje of moertje is.

        Gr. Wil

        #18299160
        GTC-Freak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 October 2008

          @Mowgly08 wrote:

          Houder boven, hulp onder, hoes helemaal uittrekken, een paar keer schudden en probleem valt meestal op de grond.
          Vaak blijft iets op de hoes liggen, als hij dan ingerold wordt zonder goed op te letten ligt het in de cassette.
          Mocht dit niet lukken dan een kleine magneet aan een hulpstukje proberen. Dit gereedschapstukje is op veel plaatsen voor een paar euro te koop. Eerst met magneet uitproberen of het een metalen stukje, boutje, pinnetje of moertje is.

          Gr. Wil

          Hallo Wil,

          Super bedankt voor de gouden tip. Er bleek inderdaad iets in te zitten wat er niet in hoorde en mij ook niet bekend voor kwam.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.