Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Rolhoes probleem.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2013 om 20:15 #17255542
Goedenavond Forumleden,
Ik zal mij even voorstellen, ik ben Willemjan en sinds kort de trotse bezitter van een Opel Zafira 2.0 DTI Élégance uit maart 2004 met volledig gespoten bumpers en strips.
Het volgende probleem doet zich voor, ik heb geen rolhoes in deze auto dus dacht deze even via marktplaats te kunnen kopen maar stuit steeds op het zelfde probleem dat hij niet past in de auto terwijl het toch een rolhoes van een Zafira A is.
Ik heb nu inmiddels 2 bezoeken afgelegd en beide rolhoezen pasten niet terwijl deze ingedrukt waren om er tussen geklikt te worden, zijn er misschien van de Zafira A meerdere modellen rolhoezen gemaakt? Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?Groet,
Willemjan.19 februari 2013 om 20:30 #18109550Welkom!
Je raad het helemaal goed: er zijn 2 verschillende types rolafdekking voor de Zafira A: jouw Zafira van 2004 is van het gefacelifte type (te herkennen aan de andere gril en rood/witte achterlichten) en heeft een iets kortere rolafdekking. Dit is gemakkelijk te herkennen aan de zijbekleding van de auto: bij de oudere modellen zit hier een vierkante sparing in en loopt het paneel afgerond weg naar het raam, bij de jongere types zit aan de zijbekleding een klein uitstulpinkje waar de vierkante sparing voor de rolafdekking inzit.19 februari 2013 om 20:41 #18109551Bedankt voor je antwoord, klopt helemaal ik heb het gefacelifte model met de andere gril en rood/witte achterlichten.
Weet jij of misschien andere forumleden wat het serienummer is van deze rolhoes zodat ik het via een onderdelen website kan zoeken of heeft iemand van de forumleden nog een goede passende zwarte rolhoes voor deze Zafira in zijn bezit?19 februari 2013 om 20:46 #18109552nummer heb ik niet, maar als de afbeelding klopt met de advertentie dan moet je er zo een hebben:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m638130800-rolhoes-afdekhoes-bagagehoes-opel-zafira-nieuw.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;19 februari 2013 om 20:51 #18109553Oké wederom bedankt, laat ik nu zelf ook net op deze advertentie gestuit zijn hahaha bedankt voor de genomen moeite en informatie.
19 februari 2013 om 20:52 #18109554Graag gedaan :D Succes!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.