Roland is nieuw hier!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Roland is nieuw hier!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Janzzen

Hallo mensen!

Ik had al twee topics geopend en nu wil ik me toch even voorstellen aangezien dat wel op prijs gesteld wordt volgens mij.

Ik ben Roland en woon in Franeker.
      Sinds eind oktober ben ik in het bezit van een Opel Corsa B GSI 1.6 uit 1994.

Het wagentje komt uit de familie en heeft slechts 103.000km gelopen.
      Niet veel dus voor een auto uit 1994.

Er moeten wat kleine dingen aan gebeuren zoals de achterruitenwisser die niet meer werkt (inmiddels weer wel), het Opel-embleem aan de voorzijde was weg (inmiddels een andere gehaald bij de sloop), de spiegelbediening werkt maar half (schakelaar vervangen en opgelost), lampje van het dashboardkastje werkte niet meer (inmiddels opgelost) en zo zijn er nog enkele kleine werkzaamheden die ik wil gaan uitvoeren.

Ik ben niet echt een auto-klusser, dus ik zal regelmatig moeten terugvallen op dit forum.
      Mocht ik het antwoord op een vraag niet kunnen vinden, dan start ik wel een nieuw topic.

Nou, ‘k hoop dat het zo een beetje voldoende is, foto’s van mijn karretje komen er nog wel aan, maar ik moet hem eerst eens flink wassen en schoonmaken, want dat is al tijden niet meer gebeurd volgens mij.

Groet,

Roland.

Erwin1987
      Deelnemer

Welkom:kewlpics

Erwin

Kermitkiller

ook welkom hier :D

BlackSapphire

welkom @ OF

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.