Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Rokers kunnen beter geen LPG rijden.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2011 om 12:00 #17238495SenatormanLid sinds:
1 January 19706 mei 2011 om 12:52 #17888343Tja, Ik hoop dat de bestuurder er nog bovenop komt.
Maar hierbij denk ik weer aan wat er altijd op die pakjes staat “Roken is Dodelijk”
6 mei 2011 om 13:12 #17888344je zou zeggen, dat ruik je toch
lullig
6 mei 2011 om 15:44 #17888345tjah… hoevaak gebeurt dat niet met een benzineauto, en dat die dan ontploffen…
7 mei 2011 om 07:42 #17888342de …… het zal je maar gebeuren zeg
7 mei 2011 om 08:09 #17888341Ik had de beelden gezien op Omroep Brabant…… Ben je weer voor het leven getekend.
7 mei 2011 om 08:52 #17888346de afsluiter van de tank los getrilt? Kenonnen! Dan is daar ook wel iemand mee bezig geweest want zoiets kan normaal niet gebeuren. Plus die kap over de appendage’s met een slang naar buiten toe, is altijd luchtdicht zon kastje….
Geprusts aan de gastank dus.
7 mei 2011 om 16:11 #17888347+heb erbij gestaan was wel een flink fikkie z`n renault megane brand goed
de chaufeur had wel flinke brandwonden maar zal het wel redden :thumbup
8 mei 2011 om 22:02 #17888348@mallemalle wrote:
je zou zeggen, dat ruik je toch
lullig
Tja, roken is ook slecht voor je reukvermogen… ;)
Wel wreed dit, als dit vaker gebeurt wordt het straks misschien nog verboden om met LPG te rijden…
9 mei 2011 om 07:24 #17888349of verboden om te roken in de auto :P
denk dat ze dat eerder doen, je mag de telefoon nog niet eens in je had hebben, kijk eens hoeveel mensen er een sigaretje draaien onder het rijden, valt me mee dat ze daa nog niet mee bezig zijn geweest trouwens.maar ontopic…
is wel een hele rare manier om van je auto af te komen, en mag ie van geluk spreken dat het geen grotere explosie was, had ie het misschien niet eens meer na kunnen vertellen10 mei 2011 om 21:39 #17888350@soepkiepe wrote:
of verboden om te roken in de auto :P
denk dat ze dat eerder doen, je mag de telefoon nog niet eens in je had hebben, kijk eens hoeveel mensen er een sigaretje draaien onder het rijden, valt me mee dat ze daa nog niet mee bezig zijn geweest trouwens.maar ontopic…
is wel een hele rare manier om van je auto af te komen, en mag ie van geluk spreken dat het geen grotere explosie was, had ie het misschien niet eens meer na kunnen vertellenDikke kans, hoe vaak zie je niet ineens een auto slingeren omdat de brandende peuk of gedeelte er van in de auto valt. (soms zelfs op schoot, AUW! :shock: )
En hoe vaak ontstaan er niet bermbranden door die idioten die brandende peuken uit een auto gooien. Vriend van mij heeft een cabrio met een dik brandgat in zijn bekleding door zo’n eikel die voor hem een peuk uit zijn raampje schoot. :swear
Realistisch gezien zijn er veel situaties met roken in de auto veel gevaarlijker als bellen…. :vertag
Het is trouwens veranderd of uitgebreid die wet, je mag tegenwoordig niet meer afgeleid achter het stuur zitten. Dat wil zeggen dat als oom agent jou ziet slingeren op de weg elk excuus die je geeft over wat je aan het doen was behalve rijden een reden kan zijn om je op de bon te ‘slingeren’… :sleeping
10 mei 2011 om 21:47 #17888351niet afgeleid achter het stuur zitten
eg waar joh?
haha, alleen in nederland :)
wat een onzin
11 mei 2011 om 07:41 #17888352Lang leve de betutteling inderdaad…. BAH! -offtopic
15 mei 2011 om 18:41 #17888353nou, dan kun je ook maar beter alle lekkere vrouwen en mooie auto’s van de straat houden.
of valt dat niet onder afleiden.
dan kunnen ze beter iedereen maar een bon geven, want wie zit er nou niet afgeleid in de wagen.groeten.
27 mei 2011 om 16:34 #17888354@mallemalle wrote:
niet afgeleid achter het stuur zitten
eg waar joh?
haha, alleen in nederland :)
wat een onzin
nja alleen in nederland wil ik niet zeggen.
als ik me niet vergis mag je als vrachtwagenchauffeur in belgie zelfs al niet meer in de cabine van je vrachtwagen roken.
mede omdat dit je werkplek is…sterker nog.. heb ik een tijdje terug ergens gehoord.
als we nu in amerika zouden wonen, jij bent een roker en ik een nier roker (voorbeeldje)
waneer ik in JOU huis kom mag ik jou vragen om niet te roken waneer ik daar ben. rook je toch door kan ik je aan klachen in je eigen huis!
moet er wel bij zeggen dat er dan wel weer verschil zit waneer je huurt of koopt, volgens mij waneer je koopt kan dit niet.
maar als ze dat hier in nederland gaan in voeren denk ik dat veel vriendschappen veranderen in ruzies haha.
ik moet er toch niet aan denken dat een maat voor mij gaat beslissen als ik wel of niet in huis rook als hij hier op visite komt :P27 mei 2011 om 17:55 #17888355Het wordt inderdaad steeds gekker, maar goed, wie wil er nou ook vandaag de dag nog roken?? De sigaretten zijn tegenwoordig gewoon pure chemische rotzooi. :thumbdown
Ben zelf door rokende ouders opgevoed en heb het ook nog een tijdje gedaan en inmiddels zijn bijna alle rokers die ik heb gekend dood of ziek aan allerlei soorten kanker. Is echt een lijdensweg man… En allemaal zeggen ze achteraf van wat ben ik toch stom geweest…. Er zijn echt veel betere dingen die je met je geld en je leven kan doen, laten we wel wezen! :vertag
28 mei 2011 om 13:24 #17888356nja roken is niet gezond, dat voorop, maar wat jij zegt is ook dubbelzinnig, kijk eens hoeveel NIET rokers er aan long kanker dood gaan, ieder mens heeft die kanker cellen bij zich, bij de 1 breekt het uit bij de ander niet, tuurlijk heb je er wel meer kans op waneer je rookt hoor, dat is makkelijk zat.
maar hoe als jij het brent komt het echt over dat het puur en alleen door het roken komt.
ben zelf ook een roker en dat je beter andere dingen met je geld kan doen ben ik het dan wel weer mee eens.
nja, k zal binnenkort wel eens een poging wagen om te stoppen:P
kunnen ze de auto belasting weer om hoog gooien :P
ze willen heel nederland graag van het roken af hebben, waneer iedereen stopt lopen ze weer veel geld mis, dus zal op zo manier toch wel terug komen denk ik:P28 mei 2011 om 14:18 #17888357Roken of niet, doodgaan doe je toch. En nietrokers gaan net zo goed dood door kanker. Al zal dat mischien minder snel door longkanker komen. Maar net zo goed kan een nietroker longkanker krijgen.
Wij rokers worden gewoon ziek gezeurt door de nietrokers :jerry
28 mei 2011 om 16:34 #17888358Nou, het zijn er net effe wat meer om toeval te zijn…. :(
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.