Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Roest bijwerken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2011 om 12:44 #17230267
Hoi mensen,
Toch eventjes de beste wensen voor 2011 allemaal !
Ik had een vraagje, weet iemand wat het ongeveer kost om bij een spuiter/schadebedrijf roest bij te laten werken ?
(Schadebedrijf kan gewoon ook toch neem ik aan ?)Het gaat om extreem kleine plekjes denk bijv. aan het slot op de achterklep, ruitenwisser achter, onderkanten spoiler. (Corsa B)
Verder zit er nog 1 plek op de bestuurdersdeur van ongeveer een 2 euro munt of iets groter.
Wat zou zoiets kosten en is het dan ook meteen verstandig zelf de spoiler, ruitenwisser en slot eraf te halen voor ik hem naar zoiets toe breng ? (kostenbesparing dan zegmaar)
Of is het verstandiger om als leek met 0% ervaring met auto spuiten en geen binnenruimte dit te proberen ? :P
Alvast bedankt !
1 januari 2011 om 13:34 #17785695Wat het kost weet ik niet maar uiteraard is het demonteren van zoveel mogelijk onderdelen altijd goed en kostenbesparend. Zou ik altijd doen.
1 januari 2011 om 14:22 #17785696heb er ook last van komt door de pekel want paar jaar geleden is mijn kofferklep volledig bij de opel dealer opnieuw gespoten maar zie nu een roest puntje erop zitten, en maak me nu wel zorgen dus.. nu maar afwachten en informeren hoeveel het me gaat kosten om te late spuiten may b laat ik em wel cleanen :D
1 januari 2011 om 14:26 #17785697De roest zat er al toen ik hem kocht in de zomer, heb wel het idee dat het een klein beetje erger word en vermoedde al dat dit door de pekel en de sneeuw komt.
Aangezien ik hem zo kocht was het al een plan om dit te maken/laten maken maar ben gewoon bang voor het kostenplaatje.
Vandaar dat ik hier even informeer voor een richtprijs waarna ik gewoon naar een bedrijf ga.Vraag me alleen af, wat voor bedrijf doet dit ? gewoon alle autospuiters/schadebedrijven neem ik aan ?
2 januari 2011 om 14:48 #17785698indd zo`n beetje alle schadeherstelbedrijven en autospuiterijen doen dit soort werk.. alleen een hoop bedrijven vragen wel de echte hoofdprijs. bij een deur met schade is het de beste optie om gewoon gelijk de hele deur over te spuiten.. dan heb je iig het aller mooiste resultaat. anders blijf je altijd wel wat zien van de plek waar hij is bijgespoten..
greetz
corsageak2 januari 2011 om 16:18 #17785699Keer flink poetsen helpt niet bij een kleine reparatie aan de deur ?
Om nou heel de deur te spuiten koop ik liever een deur in kleur op de sloop ofzo dat ik het interieur gewoon overzet lol.
Lijkt me nog goedkoper ook. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.