rode kabel van isostekker aansluite?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie rode kabel van isostekker aansluite?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    gtc-tunerke

hallo opelfreaks!

ik heb is een vraagje! ik heb astra gtc van 2007.heb 2dagen geleden mijn originele radio eruit gegooid en een pioneer avh 3200bt aangeschaft maaaar zit met een probleempje! ik heb isostekker gaan halen voor er op te zette en deze sluit alles aan BEHALVE de switch kabel de rode draad dat los hangt van isostekker. als ik hem aansluit op rode werkt het wel maar als ik men contacht afzet blijft hij spelen! nu had ik geleze dat je deze op 30ampere moet aansluiten en dat is op achterruitraamverwarming en spiegel verwarming! of op het contacht slot! MAAR waar zit deze of welk draadje is het van je airco? hopelijk reageert er iemand dat me een de nood kan helpen!

alvast bedankt!!

KadAstra-EF
      Deelnemer

Hoi,

Ik kan je helaas niet helpen met je probleem maar wil je wel van harte welkom heten op dit forum !

Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209

Hartelijke groet, Rik

gtc-tunerke

hmm toch bedankt! weet je misschien iemand op het forum dat me kan helpen?
          1stom kabeltje en het zou opgelost zijn! erg e!!!

mvg gtc-tunerke

Roelof

Voor een volledige pinbezetting van ISO stekkers en ander nuttige info verwijs ik je naar dit deel:
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200

Een radio hoort met 2 draden aangesloten te worden, 1 op een constante spanning (rood) en 1 op een geschakelde spanning (geel). Bij Opel willen deze 2 standaard andersom zitten en moet je draden omwisselen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.