Robert (Astra F) Foto toegevoegd!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Robert (Astra F) Foto toegevoegd!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259281
    Robert.
      Lid sinds:
      23 June 2011

      Beste forummers,

      Wie op mijn naam zal zoeken, zal vinden dat ik mij ooit al eens heb voorgesteld (met een Astra G), nu een andere Astra en zal nu ook actiever zijn. Ook heb ik mij aangemeldt op het Astra F forum (van leden van hier), nu wachten nog op de activatie.

      Sinds een aantal maanden ben ik eigenaar van een Astra F 1.6 8v (X1.6SZ) automaat Young uitvoering. Tot grote tevredenheid rij ik elke dag weer vol plezier in deze auto.

      Ik schrijf dat ik sinds paar maanden in deze auto rij, maar dit is al langer. Mijn opa (al jaren trouwe opel rijder) heeft deze Opel in 2001 bij Nefkens in Amersfoort gekocht. Sinds die tijd is deze enkel als boodschappenauto gebruikt. Toen ik in 2010 mijn rijbewijs haalde reed ik regelmatig in het witte opeltje.

      Vanaf aankoop van deze auto in 2001 heeft opa mij deze auto beloofd, maar toen ik mijn rijbewijs haalde was hij nog in staat om zelf auto te rijden. Dus heb ik toen een Ford Probe gekocht. Heel veel fijne en veilige kilometers ingereden totdat ik een rode Astra G tegen het lijf liep. Na een uitgebreide proefrit de Probe ingeruild en de G in bezit genomen (Astra G Comfort uit 1999 X1.8XE1).

      Deze auto had ik nog geen jaar toen opa erg ziek werd en geen auto meer kon rijden. Een tijdje heb ik afwisselend in de F en G gereden, totdat opa kwam te overlijden.

      Toen kwam de keuze: 2 auto’s houden (geen optie), F van de hand doen (geen optie) of de G van de hand doen (optie).

      Zo gezegd, zo gedaan. Wegens de emotionele waarde rij ik nu tot volle tevredenheid deze F!

      Meer over de Astra (tot zover ik dit weet):

      Type: X1.6SZ automaat Young Km. stand: 104.XXX (toen ik mijn rijbewijs in 2010 haalde stond er ongeveer 82.XXX op de klok) Opties: ABS, stuurbekrachtiging Opmerkingen: Bij 101.000 heb ik de distributieriem, spanners, waterpomp, thermostaat en multiriem vervangen.

      Groeten Robert

      P.S. Foto´s volgen morgen, ik heb geen goede internet verbinding hier.

      #18159910
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier :thumb

        #18159911
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Welkom (terug) Robert !

          #18159912
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Welkom terug.
            Veel veilige kilometers toegewenst in je F.

            #18159913
            KadAstra-EF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2010

              Welkom Robert,

              Goed dat je je F in je familie houdt EN dat je je hebt aangemeld op het AstraF forum :thumb

              Rik ;)

              #18159914
              Robert.
                Lid sinds:
                23 June 2011

                Bedankt voor alle leuke reacties! Hartstikke fijn!

                Nu dan eindelijk een plaatje bij het praatje! Nu voorzien van Astra G sport 1 velgen. Hij blijft lekker OEM+. Hoor graag jullie mening.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.