Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Rob alias Opel4ever !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 juni 2011 om 18:37 #17883887AnoniemLid sinds:
1 January 1970laat iemand die contact heeft met Rob,
daar ff vragen of ie misschien een spamfilter op z’n compie heeft,
miss dat sommige emails van users als spam worden aangezien door een proggie of miss een virusje,
en dan automatisch verwijderd/verplaatst worden :hmmzje kan het uitproberen door met een ander emailadres een mailtje te sturen,
hopenlijk dat ie dan wel kan/gaat reageren :thumbuptis maar een idee, nooit geschoten is altijd mis :D ;)
17 juni 2011 om 18:43 #17883888@MonzaRon wrote:
laat iemand die contact heeft met Rob,
daar ff vragen of ie misschien een spamfilter op z’n compie heeft,
miss dat sommige emails van users als spam worden aangezien door een proggie of miss een virusje,
en dan automatisch verwijderd/verplaatst worden :hmmzje kan het uitproberen door met een ander emailadres een mailtje te sturen,
hopenlijk dat ie dan wel kan/gaat reageren :thumbuptis maar een idee, nooit geschoten is altijd mis :D ;)
Hij heeft 2 weken geleden wel gerageerd
17 juni 2011 om 19:56 #17883889We zitten in 2011, je kan wel 80 manieren bedenken om met iemand contact op te nemen.
Waarom net doen of je niet meer bestaat voor een aantal personen?
Maar goed,het zal best een reden hebben,en het zal vast goed komen.
Het komt alleen raar over :hmmz
18 juni 2011 om 00:29 #17883890Dat vindt ik nou ook RonaldH,
Heb op allerlei manieren contact proberen te krijgen met Rob, maar hij laat niets van zich horen.
En wat MonzaRon zegt kan dan wel kloppen maar als ik via de bank en de telefoon/sms probeer en nog geen reactie krijg ligt het toch echt niet aan het spam filter.
of zit die tegenwoordig ook al op je bank overdracht en telefoon en sms ?Maar goed ik hou de moet er NOG in en probeer het nu via Kywieman.
Ben blij dat hij het voor mij wilt proberen te regelen :thumb :thumb :thumb :thumb
Ik hoop dat hij mij morgen meer kan vertellen :wors18 juni 2011 om 15:23 #17883891Vanmorgen de vrouw van rob EINDELIJK weer een keer aan de telefoon gehad.
Moet ik vanmiddag terug bellen zou ze het uitzoeken, maar je raad het al, pakt de telefoon niet meer op !!!!!!!!!!!!!!!! :puke
Hopelijk heeft Kywieman nog nieuws :wors
18 juni 2011 om 16:47 #17883892Ja toen je belde ging de telefoon wel maar dan pakt Rob hem niet op.
De fout licht is dat jij geld overgemaakt hebt zonder een bestelling op de site te doen.
En Rob heeft geen mail over dit onderwerp ontvangen.
Zoals eerder komt dit waarschijnlijk door de spamfilter van Rob’s internet provider. (ik kan het aanraden om bij google.nl een e-mail adres aan te maken.)Maar de bestelde onderdelen (die niet voorraad zijn) komen als het goed is deze week bij Rob binnen en dan worden zij naar je verstuurd.
Ik regel dit nu omdat Rob het druk heeft en omdat dit niet de correcte manier van onderdelen bestellen is.
En ik het niet terecht vind dat er op deze manier over Rob gesproken wordt.Maar goed de bestelde onderdelen komen dus zo snel mogelijk jouw kant op. Dus heb nog even geduld.
18 juni 2011 om 19:46 #17883893AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kijk eens aan. eind goed, al goed.
Blijkt dus gewoon een communicatiestoring te zijn. Het leek mij ook al stug dat Rob zo met klanten om gaat. Heb zelf geregeld ook bij hem gekocht en nog nooit problemen gehad.
:thumb
18 juni 2011 om 20:20 #17883894AnoniemLid sinds:
1 January 1970zo zie je maar weer wat een spamfilter of een niet ontvangen email kan opleveren :wors
Tis goed nieuws voor de users dat de opel4ever trein weer aan het rollen is :thumbup
18 juni 2011 om 20:58 #17883895@kywieman wrote:
Ja toen je belde ging de telefoon wel maar dan pakt Rob hem niet op.
De fout licht is dat jij geld overgemaakt hebt zonder een bestelling op de site te doen.
Zoals eerder komt dit waarschijnlijk door de spamfilter van Rob’s internet provider. (ik kan het aanraden om bij google.nl een e-mail adres aan te maken.)Maar de bestelde onderdelen (die niet voorraad zijn) komen als het goed is deze week bij Rob binnen en dan worden zij naar je verstuurd.
Ik regel dit nu omdat Rob het druk heeft en omdat dit niet de correcte manier van onderdelen bestellen is.
En ik het niet terecht vind dat er op deze manier over Rob gesproken wordt.Maar goed de bestelde onderdelen komen dus zo snel mogelijk jouw kant op. Dus heb nog even geduld.
Nog nieuws over mijn middenstuurstang??
Of is deze niet op voorraad??
18 juni 2011 om 22:42 #17883896@kywieman wrote:
Ja toen je belde ging de telefoon wel maar dan pakt Rob hem niet op.
Nou dan is het Rob zijn woord tegen de mijne !
Ik heb de bestelling 2X gedaan en als dat volgens Rob niet zo is is het wel raar dat die dan wel weet dat er geld van mij is overgemaakt.
Daarbij staat in de betaaloverdracht over welke onderdelen het gaat en als hij die dan niet op voorraad heeft kan hij dat toch aan mij melden.
Hij kijkt toch wel zijn smsjes na ( als de mail niet zou werken ? )
En waarom pakt hij de telefoon niet op ? Wel raar als je een eigen zaak hebt en zelf de telefoon niet oppakt ????
Heb vanmiddag wel 8 keer gebeld en GEEN 1 keer werdt er op genomen !Maar we wachten het nog maar even af, misschien dat er nog iets komt aanwaaien :sleeping
19 juni 2011 om 10:04 #17883822Tuurlijk, allemaal gelul! Hij heeft er gewoon geen zin meer in, dat is duidelijk. Gewoon einde verhaal. :thumbdown
19 juni 2011 om 11:30 #17883897AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Henky wrote:
Tuurlijk, allemaal gelul! Hij heeft er gewoon geen zin meer in, dat is duidelijk. Gewoon einde verhaal. :thumbdown
domme reactie van iemadn die er helemaal niets van weet
we horen enkel 1 kant van et verhaal
heb rob zelf nog niet gehoordzal die wel n reden voor hebben
zelf ken ik rob al jaren
en weet cker dat hij niet willens en wetens mensen belazerdrob zit al langer in de opel onderdelen wereld
dan dat de meeste hiero oud zijn ;)
dat was hem nooit gelukt
als t n oplichter was ;)hij is ook nog van ver voor de digitel wereld van computers emailen en sms,en
dat zal wel n deel van het probleem zijn ;) :hmmzik zal hiermee niet alles goed praten
want als je handel wild drijven vie het net
moet je je daar dan ook helemaal aan toe geven ;)
en in verdiepenmaar reactie,s zoals deze van “henky”???
schieten me in t verkeerde keelgat :thumbdown19 juni 2011 om 12:03 #17883898klopt ook hij is geen oplichter maar als je ziet dat hij al zeker 12 jaar bezig is om zn bedrijf van de grond te krijgen en het loopt nog steeds niet dan weet je toch genoeg. sommige gasten worden hier afgemaakt als ze wat verkeert deon en dit vinden we normaal en gaan we verdedigen
19 juni 2011 om 12:16 #17883899Rob zijn handel is gewoon heel erg moelijk. Komt er gewoon op neer dat hij er (nog) niet van kan leven. Hij heeft wel een gezin met 3 kinderen en dan moet je keuzes maken. Of op de vrachtwagen of 100% op Opel4ever storten. Net wat Louwe zegt, je moet je er helemaal op toe leggen, maar dat lukt dus niet, want in heb begin verdien je te weinig om van te leven. Dus ga je wat anders doen wat ook tijd en energie kost. Daar komt bij dat we allemaal hobbyisten zijn die vaak vragen hebben en niet precies weten wat ze nodig hebben. Dus dat is veel mailen en bellen. En daar heeft Rob dus absoluut geen tijd voor en eerlijk gezegd ook geen zin in. Dus ik denk dat in de toekomst als alles wat hij heeft op de site staat, je alleen via de site kan bestellen en meer niet. En op zaterdag op afspraak langs gaan, dan geeft hij op zeker antwoord op alle vragen die je hebt en zal hij je altijd op de juiste manier adviseren. Want een ding is zeker, hij heeft er ongelovelijk veel verstand van. Ik ben er nog nooit zo`n tweede tegen gekomen met zo`n kennis. Dus maar moeten we ook een beetje zuinig op zijn……
19 juni 2011 om 13:36 #17883900een 2e zul je niet gauw vinden nee.
maar alles op zijn site zetten… da gaat dan wel een heeel grote site worden.
:jerry
19 juni 2011 om 14:07 #17883901AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Arjen wrote:
Rob zijn handel is gewoon heel erg moelijk. Komt er gewoon op neer dat hij er (nog) niet van kan leven. Hij heeft wel een gezin met 3 kinderen en dan moet je keuzes maken. Of op de vrachtwagen of 100% op Opel4ever storten. Net wat Louwe zegt, je moet je er helemaal op toe leggen, maar dat lukt dus niet, want in heb begin verdien je te weinig om van te leven. Dus ga je wat anders doen wat ook tijd en energie kost. Daar komt bij dat we allemaal hobbyisten zijn die vaak vragen hebben en niet precies weten wat ze nodig hebben. Dus dat is veel mailen en bellen. En daar heeft Rob dus absoluut geen tijd voor en eerlijk gezegd ook geen zin in. Dus ik denk dat in de toekomst als alles wat hij heeft op de site staat, je alleen via de site kan bestellen en meer niet. En op zaterdag op afspraak langs gaan, dan geeft hij op zeker antwoord op alle vragen die je hebt en zal hij je altijd op de juiste manier adviseren. Want een ding is zeker, hij heeft er ongelovelijk veel verstand van. Ik ben er nog nooit zo`n tweede tegen gekomen met zo`n kennis. Dus maar moeten we ook een beetje zuinig op zijn……
Netjes Arjan :wors :wors :wors
Hij krijgt genoeg van die gasten aan de foon, die half uur lullen,
onderdeel is aanwezig, en op het eind vanhet gesprek, ok bedankt , ik kijk wel ff verder, pff :thumbdownEn over zijn kennis niets anders dan lof, respect voor deze hobbyist en eenmanszaak is op zijn plaats :jerry
19 juni 2011 om 15:18 #17883902Juist door mensen zoals Rob blijven onze oldies rijden. Van de dealer hoef je het niet te hebben. En ja, omdat Rob ook een hobbyist is, gaan zaken niet altijd zo soepel als bij een echt commercieel bedrijf (al zijn daar ook genoeg verhalen over te vertellen).
19 juni 2011 om 16:41 #17883903Los van dat alles vind ik dat je geen commerciele handel kan drijven als je geen kennis hebt van internet, computers etcetc
Anno 2011 kan dat absoluut niet meer, helemaal niet als je er van wilt kunnen leven, dan zul je je daar toch in moeten verdiepen
Magoed, als je 12 jaar bezig bent en het er nog steeds bii doet, zal ervan willen leven geen prioriteit hebben
19 juni 2011 om 18:17 #17883904ik hoop dat hij er dan van leert,want ik ken hem niet,maar als ik alles zo lees ben ik huiverig om iets te bestellen bij hem.
je moet beseffen dat slecht nieuws zichzelf razendsnel verspreid,vooral via forums e.d.
je kan wel denken deze klant sla ik even over,te ingewikkeld of daar heb ik effe geen zin in,maar je snijd jezelf in de vingers zo.
en dat is jammer
19 juni 2011 om 20:22 #17883905bijna alles gaat hier over 1 geval waar de bestelling ( om wat voor reden dan ook ) niet goed gegaan is , de afwikkeling verdiend geen prijs, dat is zeker , maar kom op jongens , hoeveel anderen zijn er die delen bij hem besteld hebben en waar dat wel goed gegaan is ! er zullen altijd dingen kunnen zijn bij een internet transactie waar iets mis gaat .
Ik ga binnenkort voor de 1e keer delen bestellen bij hem en ben daar absoluut niet bang voor !!!!
Denk ook dat deze topic gewoon gesloten moet worden want dit wordt een overloos gedoe zo19 juni 2011 om 20:34 #17883906Ik wil zon pitman arm busje bestellen bij hem….
Tijden terug al geprobeerd maar geen gehoor gehad.
Wie regeld dit even voor me?Scheelt namelijk wel een beetje in vergelijking met een ander.
19 juni 2011 om 20:46 #17883907AnoniemLid sinds:
1 January 1970@hans-rekord-e wrote:
bijna alles gaat hier over 1 geval waar de bestelling ( om wat voor reden dan ook ) niet goed gegaan is , de afwikkeling verdiend geen prijs, dat is zeker , maar kom op jongens , hoeveel anderen zijn er die delen bij hem besteld hebben en waar dat wel goed gegaan is ! er zullen altijd dingen kunnen zijn bij een internet transactie waar iets mis gaat .
Ik ga binnenkort voor de 1e keer delen bestellen bij hem en ben daar absoluut niet bang voor !!!!
Denk ook dat deze topic gewoon gesloten moet worden want dit wordt een overloos gedoe zohier sluit ik me bij aan :thumb
dat gebrei duurt te lang, hier schiet niemand iets mee op :wors
ik zou ook zeggen, sluiten maar :thumbup
20 juni 2011 om 06:43 #17883908Me-2 sluiten die hap….we mogen blij zijn dat er mensen zijn met deze hobby zodat we kunnen blijven rijden.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Rob alias Opel4ever !’ is gesloten voor nieuwe reacties.