Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Rob alias Opel4ever !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2011 om 22:53 #17883847
NOCI ,
Ik zou gewoon savonds in de auto stappen en erheen rijden , kan je gelijk duidelijk krijgen , misschien is er wel wat mis gegaan met de bank of met de verzending van jouw delen . Denk dat je altijd moet uitkijken met bepaalde uitspraken over iemand voor je weet wat er aan de hand is . wat ik begrijp in de korte tijd dat ik hier member van ben is dat rob redelijk veel zaken doet via deze site en dat zal hij niet zomaar verknoeien !!!
( een slechte naam raak je immers niet snel kwijt !! )17 mei 2011 om 07:23 #17883848iets mis met de bank kun je gewoon controleren
tnt ook als je ene tracktracenummer hebt,
als ik zelf iets verzend geef ik dat nummer altijd door aan de klant iigmocht het dan mis gaan kan de klant zelf tnt bellen om eea uit te zoeken
17 mei 2011 om 15:13 #17883849@rinus de boer wrote:
Ik heb geen klachten over Rob. Ik heb, tot tegenstelling van anderen hier, zelfs het tegenovergestelde meegemaakt. Ik heb ook in het verleden onderdelen bij hem besteld. En dan was het al binnen, en dan had ik nog geen eens het geld overgemaakt. Over vertrouwen gesproken !! :wors :wors
ja zo`n staaltje ken ik ook van m.
hij heeft op een paar tientjes van mij moeten wachten, ivm een garantie geval,
“doe die centen bij een volgende bestelling er maar bij” :Dvervolgens komt hij je doodleuk tegemoed rijden om je dat ene missende onderdeel te leveren :wors
dus tja.. zo kan het ook :D
al heb ik in het verleden ook wel eens wat langer op een lagertje moeten wachten… ;)
18 mei 2011 om 22:25 #17883851@mallemalle wrote:
iets mis met de bank kun je gewoon controleren
tnt ook als je ene tracktracenummer hebt,
als ik zelf iets verzend geef ik dat nummer altijd door aan de klant iigmocht het dan mis gaan kan de klant zelf tnt bellen om eea uit te zoeken
Helaas krijg ik geen contact met Rob, dus heb ik ook geen track en trace nummer !
Bij de bank hier zeggen ze dat het geld al lang op zijn rekening moet staan.Ik weet het nu ook niet meer, zal Zaterdag nog eens proberen of ik hem aan de lijn krijg.
21 mei 2011 om 13:33 #17883820Hoi allemaal,
Heb nu ook al 2x gehad dat ik iets besteld heb en er compleet nooit meer een reactie op heb gehad.
Zit nu al 3 weken zonder auto omdat ik geen stuurstang heb voor mijn monza.
Ook verleden week nog een keer opel4ever gemaild maar geen response.
Dus dan maar iets anders zoeken. Kwam gister bij mister-auto.nl best proffesionele site. Zeggen binnen 48 uur te leveren.
Wie weet kan ik volgende week weer rijden.
Kijk continue motor rijden is met dit weer niet zo erg maar boodschappen doen of meerdere mensen vervoeren is beetje lastig.21 mei 2011 om 13:55 #17883819stuurstang heb ik ook nog wel liggen voor je.
betaling binnen = volgende dag in huis :thumb
21 mei 2011 om 14:54 #17883818AnoniemLid sinds:
1 January 1970@klasse1985 wrote:
Hoi allemaal,……………..
Wie weet kan ik volgende week weer rijden.
Kijk continue motor rijden is met dit weer niet zo erg maar boodschappen doen of meerdere mensen vervoeren is beetje lastig.:jerry :jerry
dan wordt het wel eens tijd, hé, het blijft ja niet eeuwig droog :D
succes met de reparatie :thumbup
21 mei 2011 om 16:04 #17883813Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag weer verschillende malen Rob gebeld zowel op zijn thuis als op zijn mobiele nummer .
Maar helaas pakt hij de telefoon weer niet op, wel jammer dat het allemaal zo lang moet gaan duren :hmmz
Is er nog iemand vandaag bij hem langs geweest ?
22 mei 2011 om 12:42 #17883852AnoniemLid sinds:
1 January 1970ben net terug van Monzaghuru, ennuh…………helaas van Rob niets gezien en gehoord :(
denk dat je je nu wel zorgen mag maken, want normaal is ie daar altijd :shock:
22 mei 2011 om 13:00 #17883853Bedankt Ron, voor het kijken.
Ik denk dat ik ga proberen of ik mij geld nog terug kan krijgen via de bank, en dan maar ergens anders de spullen bestellen !
Snap niet dat die niet even iets van zich kan laten horen. :hmmz
Ook niets op zijn site terug te vinden dat die op vakantie is of iets anders ! :hmmzRaar ?
Leeft die nog wel, ( ik hoop voor hem van wel ! ) heeft iemand hem nog gezien de laatste 2 weken ? :wors22 mei 2011 om 15:38 #17883850@MonzaRon wrote:
ben net terug van Monzaghuru, ennuh…………helaas van Rob niets gezien en gehoord :(
denk dat je je nu wel zorgen mag maken, want normaal is ie daar altijd :shock:
hij was er wel. maar hij kwam pas rond 2 uur aanrijden met zijn rekord E station.
heb hem ook zien lopen, ik meot zeggen hij zag er witjes uit en liep ook niet helemaal honderd…. ik weet niet wat er met hem is…
22 mei 2011 om 17:53 #17883854Bettus bedankt, gelukkig leeft die dus nog wel. :wors
Maar het blijft raar dat die dus niks van zich laat horen :hmmz
22 mei 2011 om 19:14 #17883855ja net wat ik zei. hij is gewoon even uit de ”roelatie” denk ik. ik denk dat hij deze week wel contact met mensen op gaat nemen, anders lijkt mij dat je niet naar een meeting gaat(daar heeft hij wel tijd voor).
dus binnekort denk ik dat jullie fijn je spulletjes thuisgestuurt zullen krijgen, of eventueel contact met hem op kunnen nemen. :thumb
22 mei 2011 om 19:25 #17883856ja ron je was te vroeg weg ,ik heb hem ook nog gezien met de rode rekord bestel.
hij was idd laat.
22 mei 2011 om 20:35 #17883857@HAICO wrote:
ja ron je was te vroeg weg ,ik heb hem ook nog gezien met de rode rekord bestel.
hij was idd laat.
Nou haico wat zei die ??
22 mei 2011 om 20:50 #17883858Ik zit ook nog steeds te wachten en heb nog niets binnen.
Zit er wel over te denken om er werk van te gaan maken.22 mei 2011 om 22:46 #17883859AnoniemLid sinds:
1 January 1970ben zelf tegen 2 uur weggegaan, tot die tijd ‘no Rob’ :(
normaliter doet ie de deur s’ochtends open :DMaar goed dat ie alsnog is gekomen, toch een teken dat ie nog iets met Opel heeft :thumbup
hopenlijk heb iemand hem [aan] kunnen spreken :hmmz23 mei 2011 om 09:33 #17883860Vanochtend even contact gehad met Rob en inderdaad zoasl we al dachten; hij heeft hele lange dagen gemaakt op de vrachtwagen en ook nog een zeer vervelend kwaaltje onder de leden. Hij is nu ziek thuis maar gaat zeker zijn best doen om alle bestellingen de deur uit de doen deze week. Dus het gaat allemaal wel goed komen. Zelf had hij het ook liever anders gezien natuurlijk. Maar ja, het is even niet anders.
23 mei 2011 om 15:32 #17883817toch bijzonder arjen, dat jij m dan wel te pakken krijgt
:jerry :jerry :jerry
23 mei 2011 om 16:24 #17883821Bijzondere band he! En hij heeft nummerweergave!!! :jerry :jerry :jerry
23 mei 2011 om 17:42 #17883861@Diplofanaat wrote:
@HAICO wrote:
ja ron je was te vroeg weg ,ik heb hem ook nog gezien met de rode rekord bestel.
hij was idd laat.
Nou haico wat zei die ??
eh , niet aangesproken, ik dacht op het laatste moment niet mee bemoeien.
anders kon het nog wel eens verkeerd aflopen,ik ken mezelf :???:
26 mei 2011 om 19:00 #17883862@HAICO wrote:
@Diplofanaat wrote:
@HAICO wrote:
hij was idd laat.
Nou haico wat zei die ??
:wors goed gedaan
26 mei 2011 om 20:08 #17883863@HAICO wrote:
@Diplofanaat wrote:
@HAICO wrote:
hij was idd laat.
Nou haico wat zei die ??
en ik kan dat beamen danwel onderbouwen gezien het gedrag van haico op de laatste meeting in Eindhoven mbt een bepaald soort chevy rijder :jerry :jerry :jerry
26 mei 2011 om 21:00 #17883864sssssssssssssssssstt :angel
31 mei 2011 om 20:37 #17883865Afgelopen zaterdag weer verschillende keren gebeld. Maar helaas weer zonder een antwoord :puke
Begin me nu toch af te vragen of rob nog wel actief is met zijn onderdelen site :hmmz -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Rob alias Opel4ever !’ is gesloten voor nieuwe reacties.