Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Rob alias Opel4ever !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 mei 2011 om 17:34 #17238139
Wie heeft er nog meer problemen met leveringen van Opel4ever ?
Heb al op 25 april geld overgemaakt voor de bestelde onderdelen maar krijg niets binnen ?
Krijg ROB ook niet meer te pakken, niet via de mail, telefoon en ook niet via smsjes !!! :hmmzWie heeft hier nog meer problemen mee, anders moeten we ( gezamelijk ) andere maatregelen gaan treffen ! :fy1
14 mei 2011 om 17:44 #17883823ik heb geen probleem mag dat ook melden.
mis is ie op vakantie?
14 mei 2011 om 17:46 #17883824Heeft bij ons ook even geduurd maar netjes gekregen
Had het erg druk14 mei 2011 om 17:47 #17883825Het zijn er meer, kijk maar eens hier,
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=2020
Zelf heb ik wel eens wat besteld en vrij snel geleverd gekregen dus geen klachten.
14 mei 2011 om 18:09 #17883826Hou er rekening mee dat Rob het super druk heeft, dus een beetje geduld is helaas wel nodig!
14 mei 2011 om 23:36 #17883827Ja een beetje geduld heb ik wel maar niet als het al 4 weken geleden besteld is en hij al 2 weken het geld op zijn rekening heeft staan !
En als ik hem probeer te bereiken krijg ik niemand te pakken .
Het rare is dat soms de mobiel wel overgaat en soms staat die uit.
Maar hij reageert helemaal niet op mij mails en smsjes die moet die toch wel gelezen hebben, na zo’n 15 stuks !!!15 mei 2011 om 08:24 #17883828AnoniemLid sinds:
1 January 1970@noci wrote:
Ja een beetje geduld heb ik wel maar niet als het al 4 weken geleden besteld is en hij al 2 weken het geld op zijn rekening heeft staan !
En als ik hem probeer te bereiken krijg ik niemand te pakken .
Het rare is dat soms de mobiel wel overgaat en soms staat die uit.
Maar hij reageert helemaal niet op mij mails en smsjes die moet die toch wel gelezen hebben, na zo’n 15 stuks !!!ja hij zou dan wel iets mogen laten horen
maar kans is groot dat hij op zo,n moment
in duitland zitik ken rob persoonlijk en n oplichter is het cker niet
dat hij t druk heeft en daardoor soms wat (te ) laat levert / reageerd
dat zou kunnenmaar je hoeft niet bang te zijn
dat je je geld kwijt bent
want je onderdelen krijg je echt wel ;)15 mei 2011 om 08:45 #17883829AnoniemLid sinds:
1 January 1970@louwe 16 klepper wrote:
ja hij zou dan wel iets mogen laten horen
maar kans is groot dat hij op zo,n moment
in duitland zitik ken rob persoonlijk en n oplichter is het cker niet
dat hij t druk heeft en daardoor soms wat (te ) laat levert / reageerd
dat zou kunnenmaar je hoeft niet bang te zijn
dat je je geld kwijt bent
want je onderdelen krijg je echt wel ;)heb hier niets aan te voegen, louwe :wors :thumbup
15 mei 2011 om 09:59 #17883830Denk dat hij het gewoon druk heeft, en een “oplichter” is hij zeker niet. Lekker op zaterdag er heen kachelen tussen 10 en 17 en je hebt je onderdelen. Kun je gelijk genieten van het Groningse landschap ;)
15 mei 2011 om 11:30 #17883831Daar zat ik al aan te denken om er heen te rijden maar als hij niet eens de telefoon oppakt of mailt, rij ik dadelijk 400 km voor niets heen en weer, en daar heb ik helemaal geen zin in, ook al is het landschap er wel mooi maar daar kom ik dan niet voor :wink:
15 mei 2011 om 12:44 #17883832AnoniemLid sinds:
1 January 1970@noci wrote:
Daar zat ik al aan te denken om er heen te rijden maar als hij niet eens de telefoon oppakt of mailt, rij ik dadelijk 400 km voor niets heen en weer, en daar heb ik helemaal geen zin in, ook al is het landschap er wel mooi maar daar kom ik dan niet voor :wink:
als rob er niet is kom je hier maar een bakje koffie halen
rijd je niet helemaal voor nietsmaar begrijp best dat je liever dat stuk niet voor jan lul rijd ;)
15 mei 2011 om 13:01 #17883833heb er ook paar keer wat gehaald maar nooit geen problemen mee gehad
vindt het toffe gozermaar 4 weken op delen wahten is idd wel erg lang helemaal als je er op wacht
15 mei 2011 om 14:23 #17883834ik ga altijd heen met evenementen op assen als hij er niet is, rij je maar iets om:P
rob is zeer betrouwbaar en schappelijk tegen mijn zij hij weet je wat een tijd er in mails beantwoorden gaat zitten.
of hij is weer een pallet met 2.4 cih’s aan het klaar maken om naar amerika te sturen,
15 mei 2011 om 16:08 #17883835Heb in het verleden al 3 keer onderdelen bij hem besteld nooit geen problemen gehad altijd netjes op tijd geleverd. :thumbup
Maar ik vind het raar dat hij helemaal niets laat horen op mij mails en als ik hem bel maakt niet uit wanneer hij pakt gewoon niet op.
Dat zit mij dwars, hij kan toch wel iets laten weten hoe lang het dan nog gaat duren :thumbdown
15 mei 2011 om 16:08 #17883836Als alles gaat zoals het moet dan zijn de spullen die door de weeks via de mail zijn besteld op maandag de deur uit. Hoe dan ook, hij zal je nooit bewust een poot uit draaien. Combineren met Assen zou ik zo zeggen. Kan eventueel zelf ook wel wat meenemen als we er moeten zijn. Kwam er vanmiddag achter dat het rijden wel heel erg link aan het worden is….. Tijd om de rubberen bushings te vervangen :swear
15 mei 2011 om 16:28 #17883837daar ben ik ook niet zo bang voor Peter777, en ik geloof ook niet dat rob mij wilt benadelen.
Maar ik baal dat hij niets laat weten,horen waarom het zolang duurt.
Dat zit mij echt dwars :puke15 mei 2011 om 21:35 #17883838ik hem ook regelmatig tegen met zijn truck,en hij is volgens mij elke avond wel thuis
dus het minste wat je kunt doen is ff reageren op mailik heb op zich weinig problemen met rob,maar soms spreek je met hem af en dan komt er wat tussen zonder mij ff af te bellen
en ja je moet een beetje geduld hebben met rob ,maar na 4 weken dan mag het wel geleverd worden
gr kabouter
16 mei 2011 om 08:51 #17883839@noci wrote:
Ja een beetje geduld heb ik wel maar niet als het al 4 weken geleden besteld is en hij al 2 weken het geld op zijn rekening heeft staan !
Sorry hoor,maar…. Zelf geen ervaring met opel4ever, maar als je het 4 weken terug besteld en pas 2 weken later het geld stort en dan ook nog zo’n beetje elke dag gaat lopen bellen, sms’n en mailen vind ik het niet zo gek dat hij je even laat wachten. Ook de tekst “Anders moeten we ( gezamelijk ) andere maatregelen gaan treffen !” vind ik een beetje vreemd.
16 mei 2011 om 09:19 #17883840levertijden die wat langer duren is frustrerend als je denkt het binnen 3 dagen binnen te hebben
wat dat betreft zou betreffend everkoper dat wat beter kunnen aangeven, dat het wat langer kan duren , voorkomt teleurstellingen
16 mei 2011 om 09:24 #17883841AnoniemLid sinds:
1 January 1970bellen gaat nu idd wel iets moeilijker als voorheen,
zal hem volgende week bij Monzaghuru meeting wel ff vragen,
daar issie elk jaar wel aanwezig, want de jongens van Monzaghuru zijn z’n ‘vrienden’ ;)normaal neemt ie dan ook wel bestellingen mee daarheen,
voor users of klanten die daaro ook aanwezig zullen zijn,
want dat scheelt voor die gasten een ritje naar oude pekela :thumbup16 mei 2011 om 10:47 #17883842@champo wrote:
@noci wrote:
Sorry hoor,maar…. Zelf geen ervaring met opel4ever, maar als je het 4 weken terug besteld en pas 2 weken later het geld stort en dan ook nog zo’n beetje elke dag gaat lopen bellen, sms’n en mailen vind ik het niet zo gek dat hij je even laat wachten. Ook de tekst “Anders moeten we ( gezamelijk ) andere maatregelen gaan treffen !” vind ik een beetje vreemd.
wat ik bedoel Champo, is dat het geld al zeker 2 weken op zijn rekening moet staan.
Ik heb ook al een keer meegemaakt dat het bij de bank was fout gegaan !
Dus het geld zal er al wel langer op de rekening van Rob staan , maar ik ga ervan uit dat het soms wat langer kan duren !En over gezamelijk, ik heb al een pm gehad van iemand die er al werk van maakt omdat er bij hem ook niets wordt geleverd !
daarom maakte ik deze topic, misschien dat er nog meer mensen zijn die de dupe zijn van deze ( mis ) communicatie !
16 mei 2011 om 10:52 #17883843Ik heb een tijdje terug al geprobeerd te bestellen bij hem. Geen gehoor. Jammer, dan maar ergens anders hoor. Ook al was dat wel even 3 x zo duur.
Als je een handel wil beginnen moet je er ook gewoon tijd voor maken.16 mei 2011 om 13:29 #17883844Ik heb geen klachten over Rob. Ik heb, tot tegenstelling van anderen hier, zelfs het tegenovergestelde meegemaakt. Ik heb ook in het verleden onderdelen bij hem besteld. En dan was het al binnen, en dan had ik nog geen eens het geld overgemaakt. Over vertrouwen gesproken !! :wors :wors
16 mei 2011 om 19:47 #17883845AnoniemLid sinds:
1 January 1970denk dat dit een ‘probleem’ is van de laatste tijd/periode :(
normaal is ie altijd wel te bereiken, mail of foon [06],
met vaste lijn krijg je meestal zijn vrouw aan de lijn :wors16 mei 2011 om 22:03 #17883846@noci wrote:
@champo wrote:
@noci wrote:
wat ik bedoel Champo, is dat het geld al zeker 2 weken op zijn rekening moet staan.
Ik heb ook al een keer meegemaakt dat het bij de bank was fout gegaan !
Dus het geld zal er al wel langer op de rekening van Rob staan , maar ik ga ervan uit dat het soms wat langer kan duren !En over gezamelijk, ik heb al een pm gehad van iemand die er al werk van maakt omdat er bij hem ook niets wordt geleverd !
daarom maakte ik deze topic, misschien dat er nog meer mensen zijn die de dupe zijn van deze ( mis ) communicatie !
Zelf ook al een paar keer meegemaakt dat mensen mij helemaal plat mailde om te zeggen dat ze hun spullen nog niet binnen waren. Als ik dan mailde dat ik het geld nog niet binnen had, geloofden zij mij niet en kreeg ik nog meer mailtjes. Vandaar dat ik zo reageer.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Rob alias Opel4ever !’ is gesloten voor nieuwe reacties.