rijden op cruisecontrol

Forumindex Forums Modellen Corsa rijden op cruisecontrol

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    tamiya
    Deelnemer

Voor mij nooit meer een auto zonder cruise control :thumb Alleen zoals hier boven al gezegd, is het vervelend dat de rest van de medeweggebruikers er geen heeft of niet gebruikt. Ik vind cruise control juist heerlijk comfortabel op een lange weg, geen lamme voet van het gasgeven en je rijdt nooit te hard(mits op de juiste snelheid ingesteld) king:

2e-c14nz

Vind het ook heerlijk rijden, waar ik alleen echt een hekel aan heb is aan de mensen die op cc rijden en het vertikken om snelheid te maken bij het inhalen van iemand. Als iemand dat bij mij flikt geef ik gewoon gas bij.

jeroenk
        Deelnemer

@2e-c14nz wrote:

Vind het ook heerlijk rijden, waar ik alleen echt een hekel aan heb is aan de mensen die op cc rijden en het vertikken om snelheid te maken bij het inhalen van iemand. Als iemand dat bij mij flikt geef ik gewoon gas bij.

CC-inhalers zijn drama ja. Zijn vaak de mensen die constant 2km/h harder willen rijden dan de rest – maar ook niet harder… Resultaat is dat – als je geen gas bijgeeft je zelf vaak klem wordt gereden achter iets dat significant langzamer rijdt…

arjontje
          Deelnemer

Klopt, en het mooiste van alles is. Die dat met de cc doen. Zijn de grootste zeikers als vrachtwagens elkaar inhalen.
            Als mij het overkomt. dan tik ik even 2 of 3 keer op de versnel knop en niemand heeft dan last van mij.

usbstick
            Deelnemer

Precies! Gewoon vlot inhalen!

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.