Rijden of niet

Forumindex Forums Modellen Astra Rijden of niet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ClubAstraF
    Deelnemer

Hallo, Ik moet zaterdag vanaf hier naar waalwijk rijden, Omdat er een andere motor in word gezet, Maar mijn auto heeft een lekke kopakking, En loopt op 3 cilinders, Wat kan ik het beste doen? auto transport is veel te duur, De auto loopt maar niet lekker en rijd moeilijk..Als ik toch ga rijden waar moet ik op letten? het is een kleine 50 minuten rijden.

3234dmtr
      Deelnemer

Wat is duur? Als de motor op 3 cilinders draait krijgt je katalysator een flinke opdonder vanwege de incomplete verbranding. En als ik me niet vergis is een katalysator ook niet héél goedkoop mocht deze toch overlijden.

Vierwieler
        Deelnemer

Laten slepen door een maat van je met een auto. Zaterdagochtend vroeg van huis gaan zodat je niemand tot last bent in het verkeer en  met een sukkeldrafje naar Waalwijk toe rijden. Als je de auto hebt afgeleverd, daarna lekker patatje eten op een terras en daarna in de auto van je maat samen weer terug naar huis. Dus gewoon een dagje uit van maken:-)

Corsa_GSi
          Deelnemer

Stekker van je injector van de kapotte cilinder afhalen en je bougiekabel ervan loshalen.

En dan proberen op 3 cilinders erheen te rijden.

Blok is toch al stuk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.