Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ricky kadett is terug met een opel !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2013 om 18:00 #18112275
lijkt wel zwart e-266, GSi neusje er op :wub
welkom terug :thumbmareh wat heb je met die 2 honda’s gedaan?
die geven het normaal niet zo snel op :jerry7 maart 2013 om 18:26 #18112276haha dankje! voel me weer welkom gelukkig :jerry
de 1e honda die had ik denk ik te veel afgebeult :$
de 2e heb ik een maand gehad en kreeg ik goed geld voor, dus toen dacht ik,, of k blijf een honda rijden, of ik ga weer terug naar opel :Dhet is wel gewoon een turbo diesel dacht non turbo maar had daar niet egt op gelet XD
zit nu met 2 vragen
er moeten velgen onder maaar de achterkant word flink beladen.. moet niet aan gaan lopen
denk gewoon 15 inch ofzo en de voorkant ooit een keer verlagen of zo….
en ik wilde beetje herrie eruit krijgen. vanaf roetfilter losgehaald maar geen geluid :(
moet dat roetfilter nou ook nog weg of moet je echt gewoon een demper hebben om herrie te maken?
7 maart 2013 om 19:46 #18112277Aan je toerenteller te zien heb je gewoon een opelblokje erin hoor rode gebied is met streepjes en de isuzu heeft het rood gebied geheel rood.
Zowel opel en isuzu is met turbo, alleen bij de opel merk ik het niet echt.. Vind die beter trekken in de lagen toeren als de isuzu, maar boven de 2500toeren schiet de isuzu weer naar voren mede door de turbo.Word nu wel tijd voor echte duidelijke foto’s jonge jonge :jerry
Die deksels zou ik meteen eraf rijten, geheel black is de baas :agent7 maart 2013 om 19:49 #18112278Yups rdw zegt x17DTL opelblokkie :thumb
7 maart 2013 om 20:10 #18112279hij is idd niet snel nee Xd maar wel zuinig.. pluimt ook best wel.
mn brommobiel had vroeger een dieselschroef. die was opgeschroeft. heb zon opelblok dat ook? dat ik hem ietsjes terug moet draaien ofzo?
heb hem nog niet eens gewassen haha :jerry
zaterdag worden de ramen getint.
de bank is al eruit dus ruimte zat voor de audio. waarschijnlijk zakt hij dan ong 8 cm ofzo
dan velgjes passen die heb ik miss geregeld.!dan doe ik hem wassen enzoo en zal ik eens mooie fotos maken! hhaha
zwart staal vind ik lelijker dan die lelijke wieldoppen XD dan word het een zwarte vlek
die blokjes zijn toch wel goed hoorde iemand zegge dat het hele slechte motoren zijn… dat geloof ik niet !
7 maart 2013 om 20:27 #18112280Roetstopschroef indraaien heeft geen nut, alleen bij de isuzu. ( heb ik ook 180graad in gedraaid)
Ik zie wel eens filmpjes op youtube dat ze de turbodruk omhoog zetten bij de opelblokjes, gaan dan lekker vooruit.
Slechtslecht nee hoor, zoals ik eerder zei 1x de riem eraf gelopen,maar toen wisten we niet dat het om de 60.000km was..
2,5ton aan geschaft en bij 360.000 was die geknapt.. heeft die het nog 50.000km langer vol gehouden. :mrgreen:
Staat al 4 jaar stil op 384.000km… Dus voorlopig kan jij nog effen voorruit.Maar blijf het verbaasden vinden 1.6ton op al die jaren :hmmz Heb je geen kmnap erbij gekregen of onderhoudboekje.
Wat bedoel je de bank is eruit? Wil je nou zeggen dat je bank eruit hebt haalt voor een radiootje? :jerry
Laat je door een bedrijf de ramen tinten of door een kennis?
Dat klein ruitje in de achterdeur kan problemen geven, daarom heb ikze ook allemaal eruit gehaald.7 maart 2013 om 20:37 #18112281dieselschroef uitdraaien bedoel ik dan he
het gaat me om zuinig rijden snel hoeft niet maar omdat hij zo pluimt..turbodruk kom ik ook liever niet aan geen idee hoe je dat makkelijk dan doen ???
wel wil ik de uitlaat herrie laten maken maar had hem na het roetfilter al losgemaakt maar klinkt gewoon hetzelfde en niet dat mooie gefluit enzo. als ik dat roetfilter dan nog weghaal weet ik niet wat hij dan doet? gaat hij dan wel herrie maken?
zou het verbruik dan ook omhoog gaan? als je normaal blijft rijden…
auto heeft 9 jaar lang cirqa 3000 km per jaar gereden bij de vorige eigenaar die man was oud XD
boekje heb ik … ff neuzen:Pbank moet eruit omdat er een enorme kist in komt
hoop accus kist van ong 500 liter
in de kofferbak ging net maar dan had de kist bekant tot het dak gemoeten. dat wil ik niet
18 inch woofertje :P7 maart 2013 om 20:45 #18112282Hoe wil je dan paar mensen mee nemen? :jerry
Uitdraaien moet je helemaal niet doen, gaat die armer lopen, krijgt die weinig brandstof binnen… gaat die niet leuk vinden.
Dat die zo walmt vind ik wel gek 9 jaar lang 3000km per jaar :jerry
Stampen met dat hok op de autobaan… vinden ze lekker.Turbodruk moet je een soort ventiel plaatsen tussen een overdrukslang, kan je beter door iemand laten doen met verstand.
Misschien een andere einddemper erop zetten?
7 maart 2013 om 21:01 #18112283het is gewoon 2 zitter rijde nooit mensen mee haha
soms ga ik voorzichtig gassen beetje wakker maken dat ding haha
en tja ik probeer wel keer alles weg te halen dus alleen het flexibel stuk.. haha ben benieuwd..
turbo blijf ik lekker vanaf schroefje ook haha :jerry
hoe ziet jou uitlaat eruit dan? orgineel?
8 maart 2013 om 06:53 #1811228418 inch is een aardige pan :D
had je niet beter een nieuwe kist op maat kunnen maken voor de kofferbak?
ben benieuwd hoe het er uitziet :D
zou de bank maar niet weggooien, vroeg of laat wil je hem terug erin ;)8 maart 2013 om 17:00 #18112286Inderdaad had je ook een combo kunnen kopen :jerry Maar ik rij nu ook al 3 maand zonder achterbank heb hem plat liggen… zeeee van ruimte echt een plus punt van deze waggie’s.
Maar oke ik rij wel 1000km per week als koerier.Uitlaat is bij beide astra’s origineel.
Hoeveel inc velgen heb je op het oog?
8 maart 2013 om 17:36 #18112287:shock: :jerry :jerry :jerry haha dat is zeker een pan XD
moet ook een grote kist aanvast haha
mn honda ging toch weg en ik twijfelde tussen een hatch of station.. station zie je niet zo vaak met sportvelgen enzo.
uiteindelijk ook een diesel geworden omdat die gewoon goedkoper is om te rijden,. vooral met wat gewicht achterin XDheb net leeg beetje binnedoor crousen 1 op 17 gereden !
van de week ffkes de kat ook ff loshalen kijken wat er gebeurt qua geluid enzo :jerry
ons pa gaat de ramen tinten die heeft daar gedult voor ik niet hahaha
maar een caddy vind ik lelijk en een astra is gewoon wat normaler king:
over die velgen. ben op zoek naar 15 of 16 inch. hoeven niet netjes te zijn als ze maar recht zijn. redelijke banden zou wel mooi zijn :jerry
nog steeds ongewassen maar heb fotos gemaakt van overdag.
en ja ik heb geel licht vind dat gewoon mooi :shock:hoop dat het lukt
hier de woofert in mn honda crx :jerry oja die kist was aan de kleine kant : :shock:
8 maart 2013 om 18:13 #18112288:jerry meen je dat nou ?
8 maart 2013 om 18:54 #18112289Hier was ik al bang voor :jerry :jerry
wanneer ga je het afmaken?8 maart 2013 om 18:59 #18112285Jezus wat een ding man :shock: Jammer dat je geen trekhaak hebt anders kon je dat ding op een aanhanger zetten :jerry
Voor de rest ziet die er goed uit. :thumb
Benieuwd naar de foto’s als je ramen zijn getint.8 maart 2013 om 19:09 #18112290hahahahaha jaa dat meen ik :jerry
alleen ik wil de kist nu onder de raamband houden zodat je gewoon achteruit kan kijken enzo.
netjes plek maken voor de accus enzoo :jerry
morgen ochtend dan worden de ramen getint.
smiddags ga ik meten meten meten. of velgen halen iemand et waarde advies? heb mooi setje gezien.zondag gebeurt en weinig denk ik.. dan ben ik jarig en hoewel ik liever sta te zagen moet ik taart eten :jerry
maar ik had graag naar automaxx gegaan mej die lijkenkist erin haha
geen haast in ieder geval,ik maak op zn tijd fotos !! :D
nogmaals. iemand tips voor et waarde velgen?
8 maart 2013 om 19:13 #18112291Ik heb 15inc zomervelgen etwaarde et 37 origineel wat je nu hebt is 14inc et 49.
16inc en et 37 gaat ook gewoon.
8 maart 2013 om 19:25 #18112292okee heb jij een foto van je velgen.. ff kijke hoe dat eruit ziet? king:
8 maart 2013 om 20:01 #18112293ik had toch een nieuwe kist op maat in de kofferbak gemaakt
en netjes bekleed :vertag
ben benieuwd hoe het moet worden, vind het nu een beetje oostblokstyle :jerry8 maart 2013 om 20:18 #18112294@trashmetal wrote:
ik had toch een nieuwe kist op maat in de kofferbak gemaakt
en netjes bekleed :vertag
ben benieuwd hoe het moet worden, vind het nu een beetje oostblokstyle :jerry:jerry oostblokstyle :D
8 maart 2013 om 20:44 #18112295Zijn die velgen wat onder de beige liggen, pagina terug.
Maar hier dan foto onder de donkere versie astra.
Wou ze bijna terug eronder monteren maarja gaat weer vriezen :???:
Effen 600kg aan papier achterin gegooid. :agent
Allemaal lampjes in gebouwd zoals leeslampjes voor achterin, zonnenkleppen van een omega B ingebouwd.
Leeslampjes van een omega B bij je voorspiegel.Hier een voorbeeldje met je ramen, alleen ik heb het grote raam van de achterdeur 35% de rest 5% procent.
12 maart 2013 om 15:49 #18112296Is het gelukt met je ramen?
12 maart 2013 om 17:06 #18112297Heej. jaa voor mijn.doen is het netjes geworden.alleen de achterruit niet. deze laat ii profesioneel doen. kost 60 euro. ik hebbnu een.prachtige zonneband met kicker erop. En.bij hem.laat ik m.ook blenderen. dan doorsparen.voor de achterdeuren.want die kunnen.ook netter. acherzeiruiten zijn goed gelukt
zaterdag gaat de uitlaat weg en.een remusdemper eronder. en.de sportvelgen.gaan.eronder
fotos zet ik hierop als ii straks op de pc ben haha
wat een.heerlijke auto
12 maart 2013 om 20:45 #18112298Ben benieuwd.
Haha klinkt beter als een benzine motor he :jerry
12 maart 2013 om 22:57 #18112299Allemachtig wat een baskist!!!!!! :shock:
Ik zou een glasverzekering afsluiten. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.