revisie cali turbo remmen voor op de corsa A

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel revisie cali turbo remmen voor op de corsa A

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    pastry
    Deelnemer

Halloi,

ik heb een set turbo klauwen op getikt. Omdat ze 2de hands waren heb ik meteen een revisie setje aangeschaft.
      Deze set bestond uit 2×2 rubbertjes. De zuiger hebben er uit kunnen krijgen, dus ff schoon gemaakt..

maar dan nu? Ik vernam van Calibrainpower dat er een soort vet tussen moest. Weet iemand het het dan verder werkt gewoon domweg in elkaar drukken of komt er meer bij kijken.

Verder wil de remmen monteren met mariva 1.8 schijven, volgens mij heb ik daar alleen centreer ringen voor nodig??

gr pastry

bd

je hebt idd centreer ringen nodig, op het ott forum staan ergen de maten van die ringen zodat je ze kan laten draaien ;)

gr. barry

pastry
        Deelnemer

Ik heb net gehoord dat ik ze bij de opel kan halen :D

DunNow

ja met remmenvet is dat volgensmij zit in een blauwe tube..kan je bij de betere automaterialenzaak gewoon krijgen :)

Als ik me niet vergis heb ik gewoon de zuiger ingesmeerd en terug geduwd :)

pastry
            Deelnemer

vandaag bij het opelcentrum te oosterhout hebben ze de zuiger met wd40 ingesmeerd en hem er weer in geduwd..

manta1977
              Deelnemer

In WD40 zitten dacht ik bestanddelen van aardolie, daardoor kunnen de rubberen ringen die om de remzuiger zitten opzwellen en zo kan de zuiger vast komen te zitten.
                Met koperpasta heb je dit ook, het beste is idd om het remmenvet van ATe in de lichtblauwe tube te nemen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.