Revell 1:18, Opel Commodore A Coupe GS/E

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Revell 1:18, Opel Commodore A Coupe GS/E

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Rob-Epe
    Deelnemer

In gelimiteerde oplage:

Ze komen ook nog in de kleurcombi’s rood/zwart & wit/zwart… geen plaatjes van kunnen vinden.

OPEL MINI EXPO

Ze komen ook nog in de kleurcombi’s rood/zwart & wit/zwart… geen plaatjes van kunnen vinden. [/quote]

Rob Epe bij deze……

groetjes OPEL MINI EXPO(c)

Dualramfreak

mooi ding zeg. na de (b) manta mijn favoriete model. die komt zeker op de plank te staan

g-astraa
          Deelnemer

ik vind de witte het mooist:D

70ComAGS28

Ze zijn echt heel mooi en gedetailleerd, ik heb de rode. Heel mooie motor, en een kofferbak met reservewiel!

Wel leuk die limited editions maar ik vond de rode toch echt het mooist. Al is die witte ook zeker niet verkeerd, maar ik vind de striping mooier bij de rode.

Wat ik wel vreemd vind is dat de grille helemaal zwart is, maar er wel een willekeurig stukje chroom op zit. Dat is bij mij zo en ik zie het bij plaatjes op internet ook. Productiefoutje?

Stender
              Moderator

Is die blauwe net als bij de A-Manta’s van Norev weer veel zeldzamer dan de rest?

Andre_Ede

De Blauwe en de bronze zijn alle 2 in een oplage van 1000 stuks gemaakt voor Modelcarworld in Duitsland.
                  En die waren iets eerder beschikbaar als de twee standaard modellen, dus was er een wat grotere run op
                  iedereen wil hem als eerste hebben.
                  De blauwe is inmiddels niet meer te vinden bij Modelcarworld
                  De oplages van de standaard Commodore’s zullen veel hoger zijn.

Rob-Epe
                  Deelnemer

origineel gepost door Andre_Ede
                    De Blauwe en de bronze zijn alle 2 in een oplage van 1000 stuks gemaakt voor Modelcarworld in Duitsland.

De oplage is 1008 modellen, de blauwe is inderdaad uitverkocht… Ik denk dat ik 2 van de allerlaatsten te pakken heb, heb ze namelijk besteld en een dag later stonden ze al niet meer op de site.

De Bronze staat nog wel als leverbaar.

Wil je toch nog een blauwe, op ebay.de staan ze tussen de 55,- en 80,- voor direct kopen, let wel op de verzendkosten deze kunnen naar NL aardig oplopen (lees 18,- :o )
                    Ombouwers staan er ook voor rond de 100,-. Wat eigenlijk inhoud dat het aantal originelen steeds minder wordt.

manta19sr

visser in goes staan alle kleuren geneog!

miesgeri

ik heb de rode en witte in mn collectie

ook manta 400 beide uitvoeringen
                        rotmans en homogolation

groet michel

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.