Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › restauratie rekord c coupé : deel 1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juni 2011 om 20:50 #17240686
Een tijdje terug zijn we begonnen aan de restauratie van men rekord :thumb
had er eentje te koop zien staan niet ver van mij.. Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met een rekord c coupé van ’68 en een sedan c.we zijn begonnen met de coupé op te maken , hieronder enkele foto’s van toen hij bij mij thuis stond ;)
Uploaded with ImageShack.us
Dan zijn we natuurlijk begonnen aan het uiteindelijke werk , eerst het lassen van nieuwe platen in de wagen :thumb
hieronder volgen enkele foto’s van de rottigheid die aanwezig was en dan verder de stukken die erin zitten :thumbupUploaded with ImageShack.us
wielkuipen waren door de vorige eigenaar gevuld met een soort vn piepschuim :angel dit gaf wel als gevolg dat er bijna niets van roest te zien was
nu de foto’s van het werk dat er nu al in zit ;)
en zo zijn we aan het werk , leuk speelgoed zo’n kantelbrug :thumb
EN ZO STAAT HIJ MOMENTEEL
Zo , dit was mijn eerste deel , er komt zeker nog een vervolg met fotos van wanneer hij naar de spuiter gaat en terug komt , over een paar dagen of weken beginnen we aan de rubbers van de onderzijde , nakijken van de motor enz enz. :afro
Info , comments en ratings zijn altijd welkom !!
grtz :thumb
30 juni 2011 om 06:01 #17910606Zooooo, daar zit nog een berg werk in :shock:
Veel succes met het afmaken van de auto, maak er wat moois van !! :thumb
30 juni 2011 om 09:58 #17910607@rinus de boer wrote:
Zooooo, daar zit nog een berg werk in :shock:
Veel succes met het afmaken van de auto, maak er wat moois van !! :thumb
bwaa , als we alles op een rijtje zetten valt dit al bij al nog wel goed mee hoor ;)
30 juni 2011 om 16:04 #17910608Nette wage! is het zoiezo waard om op te knappe! suc6 :thumb
30 juni 2011 om 17:01 #17910609Leuke bak, wel veel werk idd, maar je bent goed bezig zo :thumbup
Dat schuim is trouwens purschuim uit de bouw, zet alles lekker vast, maar houd ook water vast. Je had dus mazzel dat het metaal eronder niet verroest was. Ik ben het vaak tegengekomen in dorpels, met erg veel roest eromheen….
1 juli 2011 om 12:35 #17910610goe bezig daaro.
maak er iets moois van, en pak hem goed aan.groeten.
1 juli 2011 om 13:04 #17910611weer zo’n mooie coupe erbij :thumb
ga je hem motorisch ook nog updaten ?
5 juli 2011 om 21:18 #17910612@HAICO wrote:
weer zo’n mooie coupe erbij :thumb
ga je hem motorisch ook nog updaten ?
voorlopig houd ik hem zo , in de toekomst komt er wel iets anders in te liggen ;)
19 december 2011 om 20:31 #17910614Zo , zo , wat heb jij een mooi autootje staan :D
Verkoop je die niet toevallig? :angel:wub
Uw vrouwke19 december 2011 om 20:38 #17910615Nice…
Die dingen waarmee je de auto op de kant legt, zelfbouw of ergens gekocht?
Lijkt mij ook wel handig voor mijn werk aan de rekord.19 december 2011 om 20:42 #17910616@Sandra. wrote:
Zo , zo , wat heb jij een mooi autootje staan :D
Verkoop je die niet toevallig? :angel:wub
Uw vrouwkewat ben ik toch trots om u ook het opel-virus te overhandigen king:
:wub
19 december 2011 om 20:43 #17910617@Fearless wrote:
Nice…
Die dingen waarmee je de auto op de kant legt, zelfbouw of ergens gekocht?
Lijkt mij ook wel handig voor mijn werk aan de rekord.We hebben de rekord gekanteld met een kantelbrug, dat is echt zeer handig om aan de onderkant van de wagen te werken!
Deze is gekocht geweest op een beurs maar ik denk dat je ze ook wel in Duitsland kunt vinden :DSandra x3.
(de vriendin van Twanni)19 december 2011 om 20:53 #17910618Ik zal is op zoek gaan.
:thumbup
En anders kan ik nog wel iets zelf maken. Lijkt me niet al te moeilijk in elkaar zitten.
4 stuks gebogen pijp en een plaat voor op de naven om hen vast te zetten.21 december 2011 om 18:53 #17910605Onze kantelbrug kan je zo uiteen halen en terug ineen steken.
Als je dan een tijdje niet meer in de garage werkt, kunnen we de brug gewoon opbergen in een doos en klaar.
Het is echt zeer handig!21 december 2011 om 19:01 #17910613Kijk daar eens :thumb
18 mei 2012 om 14:28 #17910619heb je die record soms van de omer gekocht, nog vorderingen aan de record
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.