- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2016 om 12:07 #18168570
waarom zitten de aluminium raamlijstjes erop als hij nog gespoten moet worden ?
lijkt mij beter/handiger zonder.20 januari 2016 om 14:55 #18168571Een beetje zichzelf respecterende spuiter zal de carrosserie nauwgezet schoonmaken alvorens te spuiten, mocht er iets zout op zijn gekomen….
De chromen lijstjes zitten met tape vast? Zal vast een reden voor zijn om ze erbij te doen lijkt me.
Ik zeg nog steeds heel goed bezig.20 januari 2016 om 15:27 #18168572.
20 januari 2016 om 20:22 #18168573:thumb
21 januari 2016 om 11:51 #18168574:thumb
23 januari 2016 om 10:40 #18168575.
31 januari 2016 om 18:29 #18168577.
31 januari 2016 om 21:17 #18168576Ik zou mat doen, was het origineel ook.
13 februari 2016 om 15:54 #18168578.
24 februari 2016 om 12:53 #18168579.
24 februari 2016 om 22:44 #18168580Wow dat is weer een fris bakje :thumbup
Mag ik vragen wat zo’n revisie kost?
Heb zelf ook een 240, maar weet niet hoe die is. Wil hem eerst proberen, kijken wat ie doet. Anders uit elkaar….Of laten doen.5 maart 2016 om 11:05 #18168581.
5 maart 2016 om 12:31 #18168582Mooi project kerel :thumb Er is 1 ding wat in niet begrijp en dat is : waarom schuren ze je losse onderdelen niet gewoon mooi terug tot op de ‘ kale plaat’ werkt uiteindelijk zoveel mooier. Maar dat is mijn mening, ik vind dat zonde omdat de rest van de kas wel erg goed is aangepakt.
5 maart 2016 om 13:37 #18168583En de kans bestaat dat de oude lak met de nieuwe gaat vechten, en dan kun je alsnog opnieuw beginnen.
dan heb je dubbel werk, dubbele kosten, en een hoop ellende en ergenis.
en het resultaat word veel mooier.groeten.
5 maart 2016 om 17:20 #18168584Mee eens, alles kaalmaken en opnieuw beginnen is beter voor het eindresultaat. Vooral de oude originele Dupont lak is een thermoplast en word nooit knetterhard.
Aan de andere kant, hij staat in Rijssen bij Lammertink die weten wel wat het beste is om te doen.
5 maart 2016 om 17:28 #18168585Zo moet je ook denken, het eerste wat in me op kwam was ook de thermoplastlak en evt celluloselak en daar ook overheen plamuren hmmm :hmmz . Je hebt gelijk dat je zo denkt zou ik ook doen, als het niet goed is ga je gewoon terug. Ze zullen vast weten waar ze mee bezig zijn.
Zo jij er mee bezig bent wordt het echt een heel mooie en dikke C :thumb5 maart 2016 om 17:36 #18168586Bedankt voor de tips en achtergrondinfo :thumb
.
22 maart 2016 om 18:35 #18168587.
23 maart 2016 om 08:27 #18168588:kewlpics
Moet mijn vriendin ook maar aan het werk zetten om mijn stoelen op te knappen :hmmz :angel :jerry23 maart 2016 om 16:41 #18168589@GTS2.2DTI wrote:
Mee eens, alles kaalmaken en opnieuw beginnen is beter voor het eindresultaat. Vooral de oude originele Dupont lak is een thermoplast en word nooit knetterhard.
Aan de andere kant, hij staat in Rijssen bij Lammertink die weten wel wat het beste is om te doen.
Laten we het hopen van wel, want die jonge gasten weten niet eens wat thermoplast lak is.
Gewoon alles kaal, blank schuren.
Had topicstarter ook zelf kunnen doen, en zelf ff een laag op kunnen spuiten.
En vanaf daar de vakman mee aan de slag.
Dan maar de garantie verlengen naar 5 jaar :vertag :thumbRustig maar. ;)
23 maart 2016 om 17:31 #18168590.
23 maart 2016 om 18:52 #18168591Ben toch razend benieuwd naar het eind resultaat.
Hier word echt gerestaureerd, en met veel liefde en aandacht.
ga vooral door, dit is mijn favoriet topic.groeten.
6 mei 2016 om 16:05 #18168592.
28 mei 2016 om 17:37 #18168593.
1 juli 2016 om 09:10 #18168594.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.