Forumindex › Forums › Modellen › Manta › restauratie project Manta B gsi
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 januari 2010 om 21:21 #17585697
Wow, 260 euro voor dempingsmat. Dat is me aardig aan de prijs. Ik denk dat ik bij mijn eerdere plan blijf om maar dakleer als isolatie te gebruiken king:
12 januari 2010 om 21:25 #17585698origineel gepost door McLambo
origineel gepost door Freestyler
Waar heb je de dynamat vandaan? enne quanta kosta?Dit wil ik ook graag weten. En wat is Dynamat? Goed alternatief op de aloude teermatjes?
Dynamat is echt het beste spul wat je kan kopen om je auto te isoleren en alle trillingen die het plaat matriaal (bodem, schutbord, enz) op neemt weg te nemen!
Je hoort echt veel minder geluid van de banden en wielkasten en ook het motor geluid enz.
Je krijgt het gevoel of je nog veel meer auto onder je kont hebt, dan je eigenlijk al hebt met een MANTA!!!!! haha
Het komt van die Chip Foose van Overhaulin (discovery)! Die gebruiken het ook voor die mega brute hotrod’s!12 januari 2010 om 21:29 #17585699origineel gepost door McLambo
Wow, 260 euro voor dempingsmat. Dat is me aardig aan de prijs. Ik denk dat ik bij mijn eerdere plan blijf om maar dakleer als isolatie te gebruiken king:Ja klopt, tis erg aan de prijs! Maar je doet zoiets maar een keer als je auto net van de spuiter komt, en het geeft je echt rijcomfort!
En je kunt het echt super goed in alle hoekjes en bultjes kneden, Tis een soort klei op een aluminium folie!12 januari 2010 om 21:39 #17585700Net nog ff de het bumpertje en de achterlichten gemonteerd!
Wil niet veel zeggen maar ik vind dit echt een LEKKER KONTJE!!!! :wub:wubEn verder nog weer met het hemeltje bezig geweest, en de vloermatten er in gelegd!
12 januari 2010 om 22:21 #17585701goed werk man.. toppie!
en met die isolatie e.d heb je zeker meer auto.
(al mag dat ook wel voor dat geld :D)13 januari 2010 om 07:23 #17585702Zo’n Hemeltje, hoe zit dat eigenlijk bevestigd? Ik hoor van verschillende mensen dat het echt een ramp is om het weer op zijn plek te krijgen…
13 januari 2010 om 17:18 #17585703origineel gepost door McLambo
Zo’n Hemeltje, hoe zit dat eigenlijk bevestigd? Ik hoor van verschillende mensen dat het echt een ramp is om het weer op zijn plek te krijgen…Ja het echt echt k*t werk! Er zitten vijf stangetjes in die je over de breedte er in klikt, je rest moet strak trekken tot aan de buiten kant van de carroserie en vast lijmen en daar schuiven dan de rubbers over heen!
Echt pokke werk….13 januari 2010 om 21:22 #17585704dempingsmatten?heb een dossje gehaald emt 6 platen van 50×30 ofzoiets en had over:P heb het alleen voor de stoelen en over de tunnel bak,meer om de warmte een beetje tegen te houden,uitlaat hangt bij mij strak tegen de bodem aan,is gewoon een kachel binnen nu:)maar tja heb ook verder geen inteieur,maar ziet er strak uit deze red bull.netjes hoor.
zou alleen even je dash aanpassen je hebt nu grijs dash en zwarte cockpit,steekt een beetje af,
heb evt wel grijze cock liggen(of zwarte set)
(Set van deurpanelen zwart,achterschermen zwart,vloerkleed zwart(i200)is al weg
13 januari 2010 om 21:35 #17585705Is inderdaad klote werkje. En ik had dit er ook nog bij:
Het originele stalen schuifdak. Is wel met geduld in orde gekomen.
@mathymanta: mooi werk!13 januari 2010 om 21:57 #17585706origineel gepost door manta19sr
dempingsmatten?heb een dossje gehaald emt 6 platen van 50×30 ofzoiets en had over:P heb het alleen voor de stoelen en over de tunnel bak,meer om de warmte een beetje tegen te houden,uitlaat hangt bij mij strak tegen de bodem aan,is gewoon een kachel binnen nu:)maar tja heb ook verder geen inteieur,maar ziet er strak uit deze red bull.netjes hoor.zou alleen even je dash aanpassen je hebt nu grijs dash en zwarte cockpit,steekt een beetje af,
heb evt wel grijze cock liggen(of zwarte set)
(Set van deurpanelen zwart,achterschermen zwart,vloerkleed zwart(i200)is al weg
Ik vind het zelf wel mooi zo….;)
Zo heeft mijn vader hem toen ook gekocht….
Het lijkt misschien of het hemeltje er niet helemaal strak in zit, maar dat komt om dat het donker is en door de flits….
Het kan vast nog strakker maar ik ben blij zo!!! king:haha
13 januari 2010 om 22:12 #17585707AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooi project
deze is straks beter dan nieuw:wors:worsover de motyor laten zitten en wel de voortrein eronder weg???
tjah t is volgens mij meer werk om iets te maken waar je de motor veilig in kan hangen
dan om ff de motor last te pakken en ermee onderweg te trekken:o;)
ik doe ook bijna altijd motor bak en voortrein in 1 x er onder uit halen
enkel pak ik dan 2 oude velgen zonder band
ipv een karretjemaat van me heeft t nog mooi
die heeft een balk met een rolkat en daaraan de kettingtakeldan takel je da auto aan de voorkan hoogenoeg op
en rol je de auto naar achteren
das achter op de wielen en voor in de takel:thumbupmc lambo
je kunt er nog beter niets in doen dan dakleer;):o14 januari 2010 om 07:13 #17585708Je vrouw/vriendin zal ook blij zijn met je, nu je beslag hebt gelegd op alle wasknijpers ;)
Louwe; originele matjes zijn toch ook een soort van teer/rubber?
14 januari 2010 om 07:55 #17585709Quote:origineel gepost door McLambo
Je vrouw/vriendin zal ook blij zijn met je, nu je beslag hebt gelegd op alle wasknijpers ;)Ja klopt! haha Laat staan welke uren ik daar elke avond maak! :P haha
14 januari 2010 om 08:40 #17585710origineel gepost door McLambo
Je vrouw/vriendin zal ook blij zijn met je, nu je beslag hebt gelegd op alle wasknijpers ;)Louwe; originele matjes zijn toch ook een soort van teer/rubber?
ja louwe, verklaar u nader.
heb al bij meningeen een stuk dakleer geleverd,
voor zulke doeleinden.
eventueel alleen op de hoek of alleen middenin een keer vast plakken, is dat eventueel een optie?kwam het volgende net tegen:
14 januari 2010 om 09:46 #17585711bedankt voor de reactie! was al een poosje naar fuseekogels op zoek.
En echt een topproject. ik wou dat ik het zo kon;)14 januari 2010 om 22:28 #17585712origineel gepost door ascona-gek-roosendaal
bedankt voor de reactie! was al een poosje naar fuseekogels op zoek.
En echt een topproject. ik wou dat ik het zo kon;)Jij ook bedankt voor de mooie reactie!
Heb al vaker spullen besteld bij deze firma! Ook voor andere auoto’s. Ze zijn mooi snel en bellen altijd ff na om de gegevens te controleren! super netjes!15 januari 2010 om 18:41 #17585713lekker bezig ik ga straks me manta ook rondom lekker in de dynamat zetten
15 januari 2010 om 19:02 #17585714Ziet er toppie uit, ga zo door:jerry
Succes
17 januari 2010 om 17:08 #17585715Ben vandaag weer lekker aan het sleutelen geweest!
Hier weer ff een paar foto’s van hoe ie er nu bij staat!
17 januari 2010 om 20:42 #17585716:o Mooi man, wat ziet die er weer rete strak uit…
Je moet nog wel even de B-stijl zwart maken, je hebt het rooster al gemonteerd maar daarachter hoort het zwart te zijn, net zoals het driehoekje achter je achterste zijraam..
17 januari 2010 om 21:24 #17585717origineel gepost door GTS2.2DTI
:o Mooi man, wat ziet die er weer rete strak uit…Je moet nog wel even de B-stijl zwart maken, je hebt het rooster al gemonteerd maar daarachter hoort het zwart te zijn, net zoals het driehoekje achter je achterste zijraam..
Ja dat viel mij ook al op…. en wist niet meer zeker hoe dat zat! bedankt voor de tip!
17 januari 2010 om 22:04 #17585718begint al wel weer op een auto te lijken:D
en idd ff die dingetjes zwart maken zijn toch opvallende details
18 januari 2010 om 06:41 #17585719Dat ziet er heel goed uit zeg! Is dat ook een origineel GSI stuur?
Leuke velgjes ook. Heb ik ook :D Welke bandenmaat heb je er op liggen?
(ps:Ik mis nog 1 zo’n grijs naaf-kapje, dus als iemand er 1 over heeft :angel )
18 januari 2010 om 14:36 #17585720Dat spuiten van de zwarte gedeeltes kan erg frustrerend zijn.
Je hebt net je auto helemaal netjes in één kleur……………en dan moet je het weer gaan schuren en afplakken!!!Maar echt………………je MOET het doen om een mooi resultaat te krijgen:
Ook het hemeltje valt inderdaad niet mee:
18 januari 2010 om 14:55 #17585721Postbusmanta, heb je dat gewoon met een spuitbus gespoten? of echt met de luchtspuit?
En moet je de hele wagen zo rigoreus afplakken voor dat kleine stukje? :o -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.