Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › restauratie kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 augustus 2009 om 17:39 #17356995AnoniemLid sinds:
1 January 1970hey,
ik schrok er zelf ook van, in het echt is hij ook echt super!
de groene city is bijn af dan kan ik weer aan de asci bouwen.
komt allemaal goed:thumbup27 augustus 2009 om 20:10 #17356996Hey, zie ik da nou goed dat jij bij van leeuwen in best werkt? Dan werk jij samen met bart schepens.
Ik woon zelf in oirschot
dit is mijn asconaNetjes werk hoor
groeten Daan
30 augustus 2009 om 16:52 #17356997AnoniemLid sinds:
1 January 1970hey,
is inderdaad mn collega, mooie ascona ook:thumbup31 augustus 2009 om 23:04 #17356998Puik werk wat jij aflevert zeg!!:thumbup:thumbup
Das t voordeel als je zelf schadehersteler bent.;)
Ik ga je verder volgen!4 oktober 2009 om 16:37 #17356999AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik zal van de week nog ff een paar fotos erbij zetten, het schiet al op!
:thumbup22 oktober 2009 om 13:22 #17357000AnoniemLid sinds:
1 January 1970
22 oktober 2009 om 13:27 #17357001AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat wordt een mooie wagentje zeg!
23 oktober 2009 om 19:59 #17357002Vraagje: Remt ie nou ook achter?????
Wel een mooie opbouw!!? ueberhaupt een super ding!!
25 oktober 2009 om 11:31 #17357003AnoniemLid sinds:
1 January 1970hey,
hij remt nu zeker achter, ik had last van vast slaande trommels, en ik moest de remcilinders om de haverklap vervangen. dit werrkt vele malen beter.
ik heb er wel een regelbare remdruk regelaar er tussen gezet.
deze ombouw is onderhouds vriendelijker . ik denk niet dat het harder remt.
daarvoor heb ik de 4 pots remklauwen voor.25 oktober 2009 om 15:14 #17357004VAKWERK!!!!!
:o
1 van de GAAFSTE opel’s weer opgepept!!!27 oktober 2009 om 19:59 #17357005Zeker weer heel mooi om te zien !!
Wil je vertellen (misschien via pm) welke klauwen & schijven je hebt gebruikt …
Mvg Erik
29 oktober 2009 om 06:01 #17357006AnoniemLid sinds:
1 January 1970schijven van audi 80
en de klauwen op de foto zijn van een golf 2
de klauwen zijn slechts om te passen, er komen dadelijk audi tt klauwen op.
alles staat op manta cabrio.nlbij een kadett moet je de klauw aan de andere kant plaatsen anders kom je met de schok breker in de knoei.
grjs8 november 2009 om 21:08 #17357007Mooi project, prachtige ascona. Zo wil ik hem ook wel! :kewlpics:wors:wors
14 november 2009 om 20:05 #17357008AnoniemLid sinds:
1 January 1970nog wat vooraf gaande fotos.
24 november 2009 om 19:52 #17357009AnoniemLid sinds:
1 January 1970morgen tectyl spuit door de asci halen, en dan een proefrit!
28 november 2009 om 14:50 #17357010origineel gepost door bipsus
Hey, zie ik da nou goed dat jij bij van leeuwen in best werkt? Dan werk jij samen met bart schepens.
Ik woon zelf in oirschotNetjes werk hoor
groeten Daan
wereld is klein,
dacht ook al te zien van leeuwen best, maar wist niet zeker
heb ik ook nog ooit gesoliciteerd.niki schouten is een ouwe maat van me,
werk zelf in uden bij oostendorp, ook met sikkens;)
mooie spullen heb je:wors
groetjes remco
28 november 2009 om 16:24 #17357011hej remco
toevallig pas nog een vw transporter moeten maken die wat versnellingen verloren was onderweg?;)28 november 2009 om 19:16 #17357012origineel gepost door asconiakkefietje
hej remco
toevallig pas nog een vw transporter moeten maken die wat versnellingen verloren was onderweg?;)mmmm hadden we dat met een schuurmachine en een spuit moeten maken???
nee niet dat ik weet….
mss aan “de overkant” bij de garage oostedropmaar niet in de spuiterij iig
groetjes
6 december 2009 om 13:46 #17357013origineel gepost door mauscona
morgen tectyl spuit door de asci halen, en dan een proefrit!Hey, zou je eens kunnen uitwijden waar je allemaal tectyl aanbrengt, en op welke manier? Gebruik je ook nog andere roestwerende middelen op andere plekken?
10 december 2009 om 22:48 #17357014AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik raad je aan een keer te komen kijken,
dan kun je flink losbarsten met vragen en krijg je antwoord met aanwijzing.
grjs3 januari 2010 om 19:55 #17357015AnoniemLid sinds:
1 January 1970
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.