Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › restauratie kadett gsi 8v cabriolet UPDATE 22/7
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 april 2009 om 10:11 #17471545
hey jeff,
k voel me vereerd dat je je eerste post op mijn topic zet haha ;)
maar ja t is idd een groot projekt, maar goed als die klaar is dan heb je ook wat :D:D
have fun met je spulletjes enne ik maak wel een leuk prijsje voor de rest ok ;)
greetz vinc
8 april 2009 om 14:12 #17471546waar komen je zwaailampen? :P
een kadett gsi hoort gewoon een verlengde kap te hebben… en van die hirsh lampen (A)
8 april 2009 om 17:48 #17471547origineel gepost door vincent23
hey jeff,k voel me vereerd dat je je eerste post op mijn topic zet haha ;)
maar ja t is idd een groot projekt, maar goed als die klaar is dan heb je ook wat :D:D
have fun met je spulletjes enne ik maak wel een leuk prijsje voor de rest ok ;)
greetz vinc
hahaha, je bent inderdaad mijn allereerste post op het forum hier. De spulletjes zijn zeker in goede handen, ik denk dat ik mijn aankomende (Kadett) verbouwing ook in topic gaat plaatsen en ik hoor je graag! Sorry dat ik hier een beetje off topic ben gegaan :angel
Groeten Jeff
8 april 2009 om 20:19 #17471548maak nie uit komt goed kerel
groetjes
9 april 2009 om 09:56 #17471549vandaag kwam een man het cabriodak van de auto van mijn buurman doen.
hij keek gelijk even naar mijn projectje en natuurlijk het dak.
het viel hem gelijk op dat het dak niet goed was gemonteerd en dat ik zo last ging krijgen van behoorlijk lekkages :vertag
ter plekke heeft de beste man alles gemaakt en gecontroleerd.
het resultaat is echt super het dak zit er weer super strak op en sluit overal geweldig aan.
het mooie is dat hij er niet eens wat voor wilde hebben:o:o
heb hem echter een vergoeding gegeven, want hij heeft een prima dienst geleverd :thumbup:thumbup
dus mensen als je iets aan je cabriodak moet laten maken of een nieuw dak nodig hebt dan kan ik je deze man vanharte aanbevelen.
komt gewoon bij je thuis en zeer schappelijke prijzen.
denk dat wilde ik ff kwijt :):)
groetjesking:
10 april 2009 om 17:17 #17471550Hoi Vincent,
Dat is toch hartstikke goed nieuws, ik ben benieuwd naar je verdere vorderingen :wors
Groeten Jeff
11 april 2009 om 17:54 #17471551vandaag lekker wezen knutselen.
goed en slecht nieuws :) :(
goeie nieuws maar eerst haha
vandaag naar de bodem van de cabrio gekeken en die is gelukkig nog erg goed :thumbup:thumbup
dan het mindere nieuws….
het kon natuurlijk niet uitblijven, na even goed spitten zie ik dan toch weer iets wat me nie lekker zit……
en ja hoor een gat in de bodem :fy1, dus ja we hebben een flintstone auto pfffff, maar goed we bakken er gewoon nog een stukkie bij hahahaking:
in het kader van we zijn toch bezig ;)
foto’s volgen zsm :kewlpics
gr vinc
12 april 2009 om 16:52 #17471552zo vandaag was het weer klusdag :)
wederom maar weer verder gegaan met de bodem.
ik was gister nog niet helemaal zeker over een plekje aan de bij rijders kant dus ja dan maar ff een schroevedraaier er in en ja hoor hup er zo doorheen:wtf
dus ook dat stuk maar gelijk er uit geslepen zodat dat ook vervangen kan worden.
ook maar gelijk de rest van de dorpel gedaan en het resterende lekbakje, als je toch bezig ben ;);)
ook de plekjes die lichte roest hebben zijn gelijk behandeld met roest omvormer dus dat is ook weer gefikst
foto’s ga ik er zo op zetten dus nog even geduld :kewlpics:kewlpics:kewlpics
gr vinc
12 april 2009 om 18:15 #17471553ziet er goed uit!! Grondige aanpak, hou ik wel van:P Blijf het zeker volgen…
Word ie ook gespoten als ie klaar is? En zo ja, zelfde kleur?12 april 2009 om 20:00 #17471554bedankt :)
ja een grondige aanpak is wel nodig als je je auto langer wilt houden en ja bij deze was het ook wel nodig hahaha.
hij blijft dezelfde kleur dus gewoon mooi strak blauw :D, maar ik moet de auto toch opnieuw spuiten dus ja ;)
foto’s volgen snel
gr vinc
13 april 2009 om 15:06 #17471555Goede aanpak weer, blijft altijd zo jammer als je onderaan de pagina bent en geen pagina 2 ziet :P:(
Het is wat met dat roest hé vincent
Succes
13 april 2009 om 17:06 #17471556origineel gepost door peerke1987
Goede aanpak weer, blijft altijd zo jammer als je onderaan de pagina bent en geen pagina 2 ziet :P:(Het is wat met dat roest hé vincent
Succes
je staat toch op pagina 2 ;)
ja tis soms om niet echt vrolijk van te worden ja pfff, maar goed als t weer gemaakt is dan ken die er weer ff tegenaan :D:D
zo ff de foto’s uploaden :kewlpics:kewlpics
gr vinc
13 april 2009 om 17:20 #17471557hehe neen bij mij niet, heb maximaal aantal berichten per pagina:vertag;)
13 april 2009 om 17:51 #17471558oww ok, maar je kan wel alles zien toch ??
13 april 2009 om 21:26 #1747155914 april 2009 om 18:13 #1747156014 april 2009 om 21:24 #17471561volgens mij zit er toch meer laswerk aan dan je dacht. de krengen willen wel rotten.
maar het komt vast wel weer goed als ik dat zo zie. ga zo door:thumbup
ik weet ook nog een wel een harde kale carrosserie te koop15 april 2009 om 05:06 #17471562:o wooow, Je bent flink aan het hakken zagen Vincent, het is echter wel de beste optie hoe je alles aanpakt, weg met die ellende :hmmz
Doe je het laswerk zelf als je zover ben??? Succes ermee,
Groeten Jeff
15 april 2009 om 16:39 #17471563jaja helaas kom je vaak dingen tegen die je eerst niet gezien had, maar goed we gaan gestaag door :D:D
het laswerk doe ik samen met mijn buurman en, als die een keer tijd heb :fy1 een maatje van me (he dennis:swear)
hahaha:P:P
nu even geen tijd en das erg jammer, maar goed we gaan stug door dus dat moet goed komen
gr vinc
15 april 2009 om 19:53 #17471564origineel gepost door vincent23
bedankt :)ja een grondige aanpak is wel nodig als je je auto langer wilt houden en ja bij deze was het ook wel nodig hahaha.
hij blijft dezelfde kleur dus gewoon mooi strak blauw :D, maar ik moet de auto toch opnieuw spuiten dus ja ;)
foto’s volgen snel
gr vinc
Is ook een mooie kleur, dus waarom ook niet:D
origineel gepost door kadettcoupe1976
volgens mij zit er toch meer laswerk aan dan je dacht. de krengen willen wel rotten.
maar het komt vast wel weer goed als ik dat zo zie. ga zo door:thumbup
ik weet ook nog een wel een harde kale carrosserie te koopEen echte harde??? Die zijn goud waard:P Is ie al helemaal gestript zoals deze, zodat je echt ALLES kunt zien?
16 april 2009 om 15:06 #17471565zorg ervoor dat je niet gelijk alles in ene keer wegzaagt overal anders hou je geen overzicht, kant voor kant en stuk voor stuk werkt het beste, tis maar een tip king:
16 april 2009 om 15:12 #17471566origineel gepost door mark
zorg ervoor dat je niet gelijk alles in ene keer wegzaagt overal anders hou je geen overzicht, kant voor kant en stuk voor stuk werkt het beste, tis maar een tip king:ja daar heb je gelijk in maar ik weet nu precies moet gebeuren.
dus dat gaat helemaal goed komen hoor :)
ik hoop echt da we heel snel kennen beginnen met da lassen :P:P
gr vinc
17 mei 2009 om 12:12 #17471567ff een kleine update.
zaterdag een nette v6 gekocht misschien wel voor in de cabrio :D:D:D en anders is die voor de mattig ;)
helaas door tijdgebrek is er nog niet echt een vooruitgang.
behalve het feit dat mijn hond de bedrading te pakken heeft gehad :fy1:fy1:fy1
ff de schade bekijken zucht…….
gr vinc
9 juli 2009 om 10:07 #17471568zo na een stille periode is er gelukkig wel weer een beeje positief nieuws te melden :D:D
patrick, bordeaux beauty die gaat mijn cabriootje helemaal in orde maken :), kwa lassen dan.
als de cabrio bij hem is dan doet sander gelijk de cabrio uitbouwen, speciaal voor mijn 8j en 9j velgjes ;);)
zaterdag gaat die ernaar toe en dan is het afwachten op de mooie foto’s :kewlpics
gr vinc
9 juli 2009 om 16:31 #17471569ben benieuwd gozer
zal best weer een nette cabrio worden hoor
na de vakantie even de 16v er in lepelen ?
wanneer kom je voor de sfi de 18e ga k op vakantie
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.