Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 april 2010 om 18:59 #17625206
dat is mooi om te horen!! ik zie het ook nog wel positief in gelukkig. nu weer even op het loon wachten en even m&m dronten en arta parts leegkopen en dan kan het feest beginnen :) ze staat al weer veelste lang alleen te wachten op aandacht.
heb vanmiddag op de meeting bij m&m dronten al beslag kunnen leggen op twee binnenschermen en ander klein spul, nu de rest nog:P
groetjes erwin
25 april 2010 om 19:08 #17625207origineel gepost door Joepp
hey schuitemans, nog gewerkt?king:(aan de sedan mag ook haha)
heej joep,
nou aan de sedan wel ja:D imperial erop gemaakt en andere kleine dingen en ze was weer meeting klaar maar toen scheurde de uitlaat (rvs) dus moet ik dinsdag weer even langs het bedrijf om het te laten herlassen.
en tja op dit topic is het een tijdje stil geweest, maar dat kwam een beetje door de situatie op mijn werk en van alles wat een beetje met me hoofd speelde maar ik heb nu een vast contract bij de Opel dealert dus dat is een hele zorg minder en gelukkig heb ik alles weer op het spreekwoordelijke rijtje en kan het werken weer beginnenking:
ik heb vorige week het daschboard van een chevette thuis gekregen en hem er meteen even ingehangen, maar om het allemaal werkend te krijgen ( de ventilatie gaten voor de zijruiten) moet ik het stalen frame van het vaste dashboard aanpassen. maar dat is een zorg voor later. nu eerst met de neus beginnen.
jeetje wat een lulverhaal zeg haha krijg er kramp van :o.
maar goed. morgenavond weer aan de gang!!
groetjes
26 april 2010 om 19:36 #17625208waarom een chevette dashbord??
origineel is toch het mooist(lijkt mij dan he)
26 april 2010 om 21:11 #17625209dat staat als het goed is een stukje trug in het topic. ik wil er graag een digidash in hebben. en dat past niet in de originele tellerunit. maar die van een chevette is een heel stuk groter. lijkt meer op het dashboard van een a ascona, dus deze is mooier pas te maken voor de digidash :cool:
heb vanavond voor het eerst de flex op de station gebruikt :cry ik heb nu de radiator steunen van de 1200 eraf geslepen op de manier zoals het zit op een 1600 + front. dus bij de eerste knik doorgeslepen maar het oog dat erin zit er wel in gehouden. dus is het straks een kwestie van welke radiateur het word en weer ophangen.
c-dett zou jij voor mij als je tijd hebt een paar foto’s kunnen maken van de radiateur steunen? ik wil graag weten of ik het stuk met het rubber er tegenaan (lengterichting) moet lassen of er dat ze een stukje overlappen.
dat was het weer, ik zal morgenavond even foto’s maken van het dashboard en het front.
groetjes erwin
27 april 2010 om 19:30 #17625210foto’s!!
het dashboard ( nog wel zonder de ventilatieroosters in het midden maar die heb ik wel)
en het front zonder de steunen.
groetjes
28 april 2010 om 06:22 #17625211hoi erwin,
dat dashbord is indd een stuk groter ja!!
digidash moet wel lukken ja, neem je die van een e-kadett??ik heb er nog wel 1liggen.
ik heb er nog een station bij gekocht.
en wat bedoel je precies met de steunen voor de radiateur?
onderin zit een gat voor het rubber en bij mijn gte radiateur zitten de steunen helemaal bovenop, dus de 1600 steunen passen bij mij niet.
ik moet de steunen voor de radiateur nog maken.
groetjes,
moshe28 april 2010 om 16:54 #17625212moshe heb je die met de ohc gekocht?
wel grappig dat jullie elkaar hier zo vinden.
jullie hadden ook tegelijk intresse in deze auto.
ik ben trouwens de oude eigenaar.
heb ook nog wel eens onder jou auto gelegen,voor de ombouw.
gelukkig heb ik zelf ook nog 1 over.
groeten john
30 april 2010 om 14:27 #17625213origineel gepost door kermitc
moshe heb je die met de ohc gekocht?wel grappig dat jullie elkaar hier zo vinden.
jullie hadden ook tegelijk intresse in deze auto.
ik ben trouwens de oude eigenaar.
heb ook nog wel eens onder jou auto gelegen,voor de ombouw.
gelukkig heb ik zelf ook nog 1 over.
groeten john
hoi john,
dat is wel grappig!
ik wist eerlijk gezegd niet dat het deze auto was.
wel dacht ik dat de kont bij jou vandaan kwam, maar het was dus alles:)ik heb kontakt gehad met de verkoper van de ohc en hoop zeer binnenkort te gaan kijken, en hem mee te nemen!
heb jij nog foto’s en specs van de jouwe?
groetjes,
moshe30 april 2010 om 18:25 #17625214foto’s niet helaas
is een overjarige c1 van 1978 brons kleur.
1200n heb besloten hem orgineel te houden
is wel wat aan geknoeit al door anderen
is een c2 front op gekomen dat weer beetje terug is geprutst naar c1
dus als je nog c1 front weet:)
heb ook een coupe in zelfde kleur als jij maar dan met rallye stickers
is nu 1800 ohc moet weer cih in 2.4 met wbers enz.
heb ik jou trouwens ooit gesproken op auto cross in meerkerk?
of was dat de eigenaar voor jou(diesel)
trouwens bieder samantha op de ohc caravan ben ik weizig die instelling nooit:)
groet john
30 april 2010 om 21:04 #17625215ja dat was ik, in meerkerk.
ik herinner mijzelf er alleen weinig van:angel
hoe kwam je btw aan die rallye stickers?
kun je daar een foto van maken?
@erwin, sorry voor-offtopic ;)als je het erg vindt gaan we via u2u…..
30 april 2010 om 21:12 #17625216u2u
2 mei 2010 om 19:49 #17625217haha geen probleem hoor moshe, wel leuk om zo drie station fans bij elkaar te hebben :D
3 mei 2010 om 07:41 #17625218origineel gepost door schuitje
haha geen probleem hoor moshe, wel leuk om zo drie station fans bij elkaar te hebben :D:thumbup:D
4 mei 2010 om 19:57 #17625219zo, vanavond de helft van het plaatwerk besteld. kost wat maar dan heb je ook wat.
ik hoop dat morgen de sloop open is en dat sedannetje er nog staat want dan kan ik het fornt eraf slijpen en de achter binnen schermen. dan kan ik de neus weer hard maken.
bij die van de station is er een keer te hard aan het rechter sleepoog getrokken, dus is de hele front tussen balk getordeerd maar die kan ik dus hopenlijk op de kop tikken. net als de randjes van het binnensherm waar je het spatbord op schroeft.dus nu maar wachten en ondertussen kaal maken :D
groetjes
5 mei 2010 om 14:34 #17625220hehe, na een uurtje of drie slijpen en worstelen heb ik weer wat onderdelen :D
het front, was jammergenoeg al van zijn oren verlost. ( gebruik voor de frontbalk).
en de wielkuipen met de schokbreker torens.
dat was hem weer.
groetjes
5 mei 2010 om 14:52 #17625221allen die wielranden zijn toch niet voor de station?
5 mei 2010 om 15:05 #17625222nee maar als je een manta as neemt of sedanas dan kun je ze wel gebruiken
5 mei 2010 om 15:37 #17625223idd, ik ga de schokbrekers recht op zetten dus dan heb ik deze binnenkuipen nodig.
groetjes
5 mei 2010 om 16:11 #17625224origineel gepost door schuitje
idd, ik ga de schokbrekers recht op zetten dus dan heb ik deze binnenkuipen nodig.groetjes
leg uit!:hmmz
5 mei 2010 om 16:15 #17625225bij een station staan ze schuin en een coupe sedan recht.een station of city as 160 2,0 is moeilijk te vinden een sedan coupe as of manta as makkelijker.en een rechte schokdemper heeft een betere wegligging
5 mei 2010 om 16:55 #17625226is dat het enige verschil met de coupe as tov de caravan as?
dus de montage van de schokbreker?
5 mei 2010 om 17:30 #17625227nee de pannard stang ook die is bij een station korter
omdat die op een steun van de as zit en bij een coupe op de schotel5 mei 2010 om 18:19 #17625228kijk pipo snapt het :thumbup
5 mei 2010 om 18:22 #17625229bij een c kadett hoef je mij geen truukjes meer te leren kan hem lezen en schijven:P
weet wat wel en niet kan.
en wat je bij een normale ombouw nodig hebt en waar je op kan bezuinigen:angel5 mei 2010 om 18:35 #17625230dan weet jij dus ook wel of er een mogenlijkheid is om de station op een soort schroefveren te zetten (coilovers) ik zat dat laatst eens te bekijken op een engelse site. daar deed iemand dat bij een c sedan, gewoon de voorveren eruit en een op maat gemaakte coilover, maar scheuren dan de veerdomen er niet uit? ik ben wel van plan ze te verstevigen zoals bij de manta 400, met stalen platen in de domen maar weet niet of het uberhaupt veilig is:hmmz
groetjes
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.