Remus …Sebring

Forumindex Forums Modellen Astra Remus …Sebring

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Har Opel

Afgelopen week informeerde ik over een einddemper van Sebring, wat bleek..Sebring doet niks meer in sportdempers.

Deze info kreeg ik van GKB de importeur van Sebring Nederland…

De Sebring dempers zijn niet meer leverbaar, Sebring is gestopt met het produceren van sport uitlaten
      De fabrieken van Sebring en Remus zijn van dezelfde eigenaar, Fam. Kresch in Oostenrijk
      Door de europese crisis hebben zij de keuse gemaakt dat Remus nog aftermarket sportuitlaten produceerd en dat Sebring sportuitlaten gaat produceren direct voor de Duitse autofabrikanten
      .

Nu heb ik ervaring met Remus maar persoonlijk vond ik de eindafwerking van een Sebring mooier…wie heeft ook ervaring met beide merken…….ter info mijn einddemper van Remus zit nu onder me Astra F 10 jaar dus over kwaliteit hoeven we ons geen zorgen te maken en nog steeds 100%.

Nadeel van Sebring de aanschaf die is iets duurder als Remus.

Mr-T-Opel-Astra-G
      Deelnemer

oh wow.
        Na irmscher nu ook Sebring…?

TerryB
        Deelnemer

Balen! Ik heb alleen maar ervaring met Sebring, heb er nu 2 gehad. Top kwaliteit!!!

NoFear1696
          Deelnemer

Heb onder mijn vorigen auto: kaddett gsi 20seh een complete sportuitlaat incl.spagettie van sebring laten monteren.
            na 6jaar waren alle flenzen ROT. de rest van de uitlaat leek nog nieuw. ik zou eerder voor RVS gaan van miltek of friedrich.

DMLB ceo

Remus geen ervaring mee maar mijn Sebring was helemaal door gerot!!!

wim-v6
              Deelnemer

Mijn Originele OPEL Remus einddemper (Irmscher Dubbel-D) heeft nu alleen roestvorming bij de Flens, verder zal hij niet roesten, deze is van het zogeheten Edelstahl.
                Een beetje Sebring demper is tegenwoordig ook van Edelstaal, en zal ook niet zo hard meer roesten, Sebring is helemaal geen slecht merk.

Met de Peugeots (309 GTI16 1.9-16V 160pk / 205 GTI omgebouwd naar 1.9-16V 160pk (rijlaar vermogen van bijde voertuigen rond de 185 a 190pk na Chippen op maat) reden we altijd met Supersprint systemen, Compleet Edelstaal, en Freeflow (Gorep N), deze waren nog mooie stil, met mooie diepe brom (Compleet systeem incl Sportkat, vanaf spruitstuk).

Willem

2e-c14nz

Hebben zelf een sebring einddemper en kan niet anders zeggen dan dat het een goede demper is. Qua geluid bromt hij goed als hij warm is en de pasvorm is uiteraard perfect. Hij zit er nu bijna 3 jaar onder en er is nog geen roest te zien. Nu wassen we hem ook praktisch ieder weekend vooral nu met die troep op de wegen.

Familie van me hadden een remus einddemper onder een vectra b liggen 2.0 16v en die klonk ook erg laag en was absoluut geen herrie pijp.

Corsa_GSi
                  Deelnemer

http://www.sebring.at” onclick=”window.open(this.href);return false;

Volgens mij nog vol op in bedrijf….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.