remslangen op maat

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel remslangen op maat

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Ben_M
    Deelnemer

Wie weet er een bedrijf in de omgeving noord limburg die remslangen/rvs remslangen op maat maakt? Moet slangen hebben met aan de ene kant een banjo aansluiting voor golf 4 achterklauwen, en aan de andere kant voor een manta B remleiding in te schroeven.
      Alvast bedankt!

kaneelschep
      Deelnemer

http://www.fineline-imports.nl/?gclid=CKvVj7q5rKsCFQgj3godYm2F1w” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Ik heb hier voor de Kadett wel eens stalen remkabels besteld. Die waren ook gewoon op maat gemaakt.
        Ik weet alleen niet waar ze zitten.

Ben_M
        Deelnemer

ik zie nu ook dat je bij diverse autosport zaken gewoon schroefleidingen kunt halen, dus goodridge rvs remslangen met schroefkoppelingen, en dan gewoon de juiste nippels bijbestellen. Ik ga eens navragen wat dit kost, is ideaal natuurlijk.

Nu alleen, zijn de nippels op de remleiding van de achteras van een manta bol- of holconisch? Moet ze nog bestellen namelijk. Ik wil hiervoor de remleidingset van Krause gebruiken. Weet iemand toevallig of die bol- of holconisch zijn?

Corsa_GSi
          Deelnemer

Biesheuvel in Nieuwendijk
            Dutch Power Trading

Die kunnen Goodridge opmaat laten maken.

HT

In Heijen (naast South-East Motorcycles) zit een bedrijf die slangen maakt.
              Ik denk dat ze er ook een remslang kunnen maken.
              Rij er is langs ofzo (is toch niet ver van jou vandaan).

Gr
              Silvio

Ben_M
              Deelnemer

bij van diepenbeek hydraulica is dat zeker, daar werkt een kameraad van mij. denk niet dat ze de juiste nippels hebben voor banjo, maargoed kan altijd vragen. maar nu ik zie dat een rvs leiding ook maar 3 tientjes de stuk kost ga ik daar ook niet moeilijk over doen :)

Rob-Epe
                Deelnemer

Tussen van Diepenbeek en S.E. Motors zitten nog 2 bedrijven ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.