Remschijven achter, wat heb ik allemaal nodig? – C Kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Remschijven achter, wat heb ik allemaal nodig? – C Kadett

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Kimi NL

Hallo,

Ik ben bezig met mijn C kadett coupe om hem een beetje smijt-waardig te maken(dus lekker vlot en me lekker kunnen uitleven tijdens tourritten).
      Een onderdeel hiervan is een hydraulische handrem. dit werkt in combinatie met schijfremmen het best dus overweeg ik de overstap naar remschijven achter.

Ik heb op het mantablog al gelezen over een mogelijke ombouw, maar wat hier bij kwam kijken is het opboren van remschijven en dat is iets wat ik niet zie zitten.

Verder weet ik dat ik dit nodig heb:
      – Remkabel rekord
      – Remklauwen (welke zijn het best, het liefst zonder een remkracht verdeler ertussen, Golf 3? Volvo?)
      – Adapterplaten, natuurlijk afhankelijk van de remklauwkeuze. kennen jullie iemand die ze al heeft gemaakt en verkoopt of is het noodzakelijk dat ik ze zelf laat CNC-en..
      – Schijven, Welke?
      – Centreerringen?

Als jullie links hebben waar veel informatie te vinden is over dit zou ik dit graag zien, het zou me erg helpen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking..

Groeten Rutger

16v kadett c
      Deelnemer

ik heb het zo als bij manta blog aleen de kabels ook van een golf 3 gti kijk maar eens in mijn topic

Kimi NL

de foto’s in je topic doen het helaas niet..

Verder had ik 2 vragen:
          – Hoe kom je aan je adapterplaten
          – welke schijven heb je genomen en hoeveel heb je hier uit laten draaien? ik lees ook dat je ze naar 4×100 hebt laten omboren, welke steek hadden ze hiervoor?

Mvg Rutger

16v kadett c
          Deelnemer

http://www.epytec.de/” onclick=”window.open(this.href);return false; hier komen de adaptors van

en schijven van audi die heb ik naar 4×100 laten booren en pas ringen laten draaien
            staat op mantablog als je het nr van de schijven nodig heb hoor ik het wel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.