Rempedaal veer, hoe moet hij?? HELP!!

Forumindex Forums Modellen Kadett Rempedaal veer, hoe moet hij?? HELP!!

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Kwam er achter sinds de montage van mijn Cruisecontrol dat mijn rempedaal niet altijd helemaal tot bovenaan komt. En dan drukt hij vaak mijn remlicht schakelaar niet in. Heb de schakelaar al een keer uitgetrokken, maar dat is het niet. Zag vandaag toen ik met mijn hoofd er helemaal onder hing dat er een veer om de as zit van het pedaal en die hing gewoon volledig los.

Nu zou ik dit niet posten als ik er zelf niet uit kwam, maar dat zo iets simpels zo onduidelijk kan zijn!! GRRR! :swear

Ding is, er zijn explosietekeningen waarop een veer te zien is met een haakje. Dat heeft de mijne niet, beide uiteindes zijn gewoon recht. En dan ben ik tot overmaat van ramp vorig jaar met mijn project ook nog de pin kwijt geraakt die het pedaal verbind met de vork uit de rembekrachtiger. Ik zag dat die er ook zijn met een uiteinde met een groef, zoals bij een Corsa.

Hoe de _)(*&^%$#$%^&*(!! :swear :swear :swear Moet dat veertje er nou origineel op!!!

HELP! :wors

Wat foto’s:

En zo ziet het er uit bij een Corsa:

En zo ziet de explosietekening er uit:

Vinci
      Deelnemer

Heb even de boel maar even los gehaald om te kijken of alle delen verder in orde zijn, en of ik misschien kon zien hoe het gezeten heeft. Heb uiteindelijk de bout maar vervangen voor een langere en een messing buisje om de veer gedaan zodat het uiteinde er mooi achter gehaakt kon worden en nu werkt alles helemaal goed.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.