Remote unlock feedback

Forumindex Forums Modellen Astra Remote unlock feedback

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    kommaardoor64
    Deelnemer

Beste forumleden,

Tijdens het spelen in de instellingen van mijn Astra J uit 2011 kwam ik een menu’tje tegen waarin ik het knipperen van de alarmlichten bij het van het slot halen van de auto aan of uit kan zetten.

De manier hoe dit in het systeem aangegeven wordt doet mij vermoeden dat er misschien nog andere soorten feedback mogelijk zijn. Denk aan het kort claxoneren bij het op slot doen van de auto. Maar dat die optie in mijn auto dieper in het systeem uitgeschakeld is.
      Bij iedere andere instelling die alleen aan of uit kan, is er geen sub-menu om aan of uit te kiezen, maar is dat met enkel drukken om te zetten. Ook staat er niet ‘On’ of ‘Off’ maar ‘Flash Lights’ en ‘Off’.

Heeft iemand een idee óf dit kan, en zo ja; hoe ik extra opties zichtbaar zou kunnen zetten? Misschien met Op-com oid?

IMG_20210811_141555

Koffie
      Deelnemer

Wil je dat je auto steeds toetert?

kommaardoor64
        Deelnemer

Nouja, steeds. Uiteraard dan bij het op slot doen en van het slot halen.

In mijn ervaring is dat ‘toeteren’ overigens erg kort en daardoor ook minder luidt bij auto’s die deze functie hebben.

Maar eigenlijk is dit een paar stappen te ver, de vraag is eerst óf dit kan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.