Remmenset origineel Opel VS Bosch

Forumindex Forums Modellen Astra Remmenset origineel Opel VS Bosch

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Peter30
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Bij onze astra h uit 2005 worden binnenkort de remschijven met blokken rondom vervangen.
      Nu twijfel ik of ik originele Opel schijven met blokken, of bosch onderdelen zal bestellen.
      De Opel schijven met blokken wil ik bestellen via de fsrs Opel webshop. De prijzen daar zijn erg gunstig. Zijn dit wel echt originele Opel onderdelen, en heb ik in het verleden bij de dealer altijd te veel betaalt?
      Of zal ik de sets toch van het merk bosch bestellen? Bosch is trouwens wel een paar tientjes duurder (via auto materialen zaak).

Mvg Peter

Corsa_GSi
      Deelnemer

FSRS levert originele GM / Opel spullen, tenzij anders vermeld.
        Kunnen ze geen originele delen leveren, dan leveren ze OEM kwaliteit.
        Het is een goede leverancier met veel kennis, heb er al diverse dingen bestelt.

Bosch is ook gewoon goed spul, daar rij ik zelf mee op de daily’s.
        Alleen zou ik ze niet bij de automaterialenzaak halen, maar bij Mister Auto.
        http://www.mister-auto.nl
        Die heeft nu 5% extra korting op Bosch onderdelen (code invullen bij afrekenen: BOSCH).

Astra_DLS
        Deelnemer

Bosch en eigen merk zijn gewoon goed. In dat geval, kies de voordeligste.
          Er zijn ook zat andere merken die ruim voldoen en nog weer goedkoper zijn.

Via Tapatalk

bart-gsi
          Deelnemer

schijven zal weinig uitmaken.. verschil kan wel zitten in de compount van de blokken..
            opel/GM bosch brembo e.d. zijn wel goede remmen
            brakemax e.d. van die B merken ben ik niet zo`n fan van… heb ze al eens eerder gehad… en had bij veel gebruik last van brake fade…. ondanks dat ik ze rusting in geremd had in 500 km

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.