remmen ontluchten probleem kadett c

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel remmen ontluchten probleem kadett c

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kadett4x4
    Deelnemer

hallo.
      na al 20 jaar met opels te hebben geknutseld, en al vele remmen te hebben ontlucht, hebben we nu een vaag probleem.
      na wat onderdelen te hebben gespoten, krijgen we geen druk in het remsysteem.
      we hebben er rondom staal flex slangen op gezet, en de
      na wat onderzoek bleek de remkrachtverdeler(waar het oliereservoir op zit) stuk te zijn, na die te hebben gereviseerd, kregen we nog geen druk.
      nieuwe remkrachtverdeler gekocht, en nog geen druk.
      we hebben op drie manieren ontlucht, en we krijgen er geen druk op.
      hebben we de remkrachtverdeler los in de hand, en duwen we hem dan in, dan spuit hij een eind weg :hmmz :hmmz
      nu zag ik wel dat de ontluchtings nippels voor op de klauwen, aan de onderzijde zitten.
      alleen hebben we daar niets aan veranderd, want zo rijd hij al 12 jaar rond, en nooit geen remproblemen gehad.
      dus, WIE WEET HIER EEN ANTWOORD OP!!!!!!!!!

groeten.

Fearless
      Deelnemer

Komt er wel gewoon vloeistof uit alle nippels? Maar volgens mij zitten die klauwtjes verkeerd om. Links en rechts dus wisselen.

kiyamizio

Ontluchting nippels moeten wel om hoog wijzen. En er stond op mijn klauwen ook nog een L en een R

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

kadett4x4
          Deelnemer

Probleem opgelost, klauwtjes omgewisseld.
            Toch vreemd dat het al die jaren goed heeft gegaan, ondanks dat de klauwen verkeerd zaten.

Groeten.

Vinci
            Deelnemer

Als je met onderdruk tankje op perslucht ontlucht dan wil dat ook met nippels omlaag. Met overdruk op reservoir lukt dat dan weer niet, en geeft kliederboel omdat dan ook vloeistof langs het schroefdraad wil…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.