Voordat ik mijn probleem voorleg zal ik me, aangezien ik nieuw ben op het forum eerst even voorstellen.
Ik ben dus Ouwethijs. 59 jaar. In het verleden (de jonge jaren) Kadett B 1.9 Ralley gereden (amerikaan) en later Kadett C GTE. Na jaren weer een Opeltje gekocht. Een burgerlijk(nu nog, gaat veranderen) Combootje 2002 1.7 DI. Al snel naar Mathijsen gegaan en wat gechipte Pktjes erbij. Dit is wie ik ben.
Nu mijn probleem.
Plotseling geen remlichten meer. De remlichtschakelaar is reeds door mij vervangen. Volgens dealer is remlicht niet gezekerd d.m.v. zekering. (dit in tegenstelling tot een Vauxhall Combo is gezekerd op no 40 zekeringkast is bij mij echter leeg)
Heeft er misschien iemand een idee waar ik het eventueel zoeken kan. Het vreemde is dat geel lampje (autootje met steeksleutel) gaat branden bij stoppen en remmen voor b.v. stoplicht. Even contact uit en lampje is uit uit bij opnieuw starten.
Alle suggesties zijn welkom.
Daarnaast ben ik eigenlijk ook nog op zoek naar verbrede stalen velgen voor mijn combootje (15 inch) en verder leuk spul
D’n Ouwethijs
7