Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › remkracht begrenzer kadett e gsi 16v verschillend?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 oktober 2013 om 19:07 #17261550
Ik ga morgen een verdeler, bekrachtiger en begrenzers halen van een kadett e gsi 16v zonder abs.
graag wil ik weten of er verschil zit in de af fabriek geleverde begrenzers van de 16vgsi.de begrenzers zitten bij de set op de verdeler. Dacht dat ze orgineel bij de achteras zaten?
gr, robert
29 oktober 2013 om 19:26 #18183711Bij die van mij zitten de ook op de verdeler zelf. Je kunt je remleidingen van je corsa overigens met beleid een beetje verbuigen als je het bovenste clipje loshaalt.
29 oktober 2013 om 19:36 #18183712Ik bedoel, zijn de verhoudingen van alle geleverde begrenzers van de gsi16v het zelfde.
joop, ik monteer ze niet zelf hoor. Ik ben geen auto monteur,. Vind zelf dat je zaken als remmen, laswerk etc moet overlaten aan iemand met verstand van zaken. Ik zelf zou het prima redden, maar kans dat ik iets fout doe is aanwezig.
voor het zelfxe geld rijd je een kind dood door verkeerde werking van me remmen…..30 oktober 2013 om 11:38 #18183713Dat volgens mij niet. Je hebt ook een andere verhouding, dacht dat we het pas in een ander topic daar al over gehad hadden? Geen idee maar goed, ik heb 3/40, en er bestaat nog een andere in ieder geval.
30 oktober 2013 om 15:59 #18183714Alle 16v begrenzers zijn 3/20 en die heb je ook nodig ;) alleen bij c20ne of lager zit 3/40 omdat er trommel remmen onder zitten.
30 oktober 2013 om 18:01 #18183715Gaat over de setup voor een corsa ;) Dan is 3/40 te prefereren.
30 oktober 2013 om 20:45 #18183716Setje in huis. Ziet er als nieuw uit.
hierzitten 3/20 begrenzers op. Dus klopt bas.
ik weet ook niet hoe het zal uitpakke met de remmen op de achteras. Het zijn geen kleintjes zegmaar :wors